Σημειώσεις μάρκετινγκ κατά τις φροντιστηριακές παραδόσεις : (θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις) /

Πρώτος συγγραφέας: Βλαχοπούλου, Μάρω
Corporate συγγραφέας: Ανώτατη Βιομηχανική Σχολή Θεσσαλονίκης.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Θεσσσαλονίκη, Ανώτατη Βιομηχανική Σχολή Θεσσαλονίκης,, 1988.
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
LEADER 01672cam a2200325 a 4500
001 11679
003 GrThPMO
005 20250118011133.0
008 990122s1988 gr ae b 000 0 gre d
035 |a hzn14219 
050 1 4 |a HF5415  |b .B53 1988 
090 |a HF5415  |b .B53 1988 
100 1 |9 12079  |a Βλαχοπούλου, Μάρω 
245 1 0 |a Σημειώσεις μάρκετινγκ κατά τις φροντιστηριακές παραδόσεις :  |b (θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις) /  |c Μάρως Βλαχοπούλου. 
246 1 0 |i Ως υπέρτιτλος:  |a Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Θεσσαλονίκης. 
260 |a Θεσσσαλονίκη  |b Ανώτατη Βιομηχανική Σχολή Θεσσαλονίκης,  |c 1988. 
300 |a 103 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 101-103) 
650 0 |9 149805  |a Marketing  |x Study and teaching. 
650 0 |9 165  |a Marketing  |x Decision making 
650 0 |9 368  |a Marketing research 
650 4 |9 149806  |a Μάρκετινγκ  |x Μελέτη και διδασκαλία. 
650 4 |9 143748  |a Μάρκετινγκ  |x Λήψη αποφάσεων. 
650 4 |9 11019  |a Έρευνα μάρκετινγκ. 
710 2 |9 4437  |a Ανώτατη Βιομηχανική Σχολή Θεσσαλονίκης. 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 HF5415 B53 01988  |7 0  |8 MC  |9 36799  |a BIB  |b BIB  |c Stack Room A  |d 2000-03-14  |g 0.00  |l 7  |o HF5415.B53 1988  |p 0013015925  |r 2015-10-13 00:00:00  |s 2015-10-12  |t 1  |v 26.00  |w 2015-11-10  |y BOOKS 
990 |a 47463 
999 |d 11679 
999 |a KARATZA 
942 0 0 |0 7