Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος /
Πρώτος συγγραφέας: | Kotler, Philip |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Αθήνα :,
Interbooks,,
1994.
|
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα τ. 1 Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένων τ. 2 |
Διαθέσιμο Online
Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα τ. 1Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένων τ. 2
University of Macedonia Library: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)
Ταξινομικός #: |
HF5415.13.K64216 1994 |
---|---|
Συλλογή: |
Main Collection |
Αντίγραφο 1 τ.1 | Διαθέσιμο |
Αντίγραφο 1 τ.2 | Διαθέσιμο |