Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς /

Πρώτος συγγραφέας: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Θεσσαλονίκη :, Αφοί Κυριακίδη,, [1980].
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
LEADER 01679aam a22003254a 4500
001 22087
003 GrThPMO
005 20250207011637.0
008 960930s1980 gr a b 000 0 gre d
035 |a hzn29272 
040 |a GrThPMO  |c GrThPMO 
050 1 4 |a HF5415  |b .T73 1980b 
082 0 4 |a 658.802  |b ΤΣΑΚ/βασ 
099 0 |a HF5415.T73 1980b 
100 1 |9 23110  |a Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. 
245 1 0 |a Βασικές αρχές του μάρκετινγκ :  |b ανάλυση και έρευνα της αγοράς /  |c Άγγελος Α. Τσακλάγκανος. 
246 1 1 |a Principles of Marketing 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Αφοί Κυριακίδη,  |c [1980]. 
300 |a 2 τ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 0 |a Marketing  |9 864 
650 0 |a Marketing research  |9 368 
650 4 |a Έρευνα μάρκετινγκ.  |9 11019 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |9 1580 
787 1 8 |a Τσακλάγκανος, Άγγελος Α.  |d Θεσσαλονίκη : Κυριακίδης, 1980.  |t Βασικές αρχές του Μάρκετινγκ = Principles of Marketing : 
952 |0 1  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 HF5415 T73 01980B  |7 0  |8 MC  |9 59794  |a BIB  |b BIB  |c Stack Room A  |d 1999-09-13  |g 0.00  |h 1  |l 13  |m 4  |o HF5415.T73 1980b  |p 0010105088  |r 2022-12-12 00:00:00  |s 2022-11-19  |t 1 τ.1  |v 26.00  |w 2015-11-10  |y BOOKS 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 HF5415 T73 01980B  |7 0  |8 MC  |9 59795  |a BIB  |b BIB  |c Stack Room A  |d 1999-09-13  |g 0.00  |h 2  |l 1  |m 18  |o HF5415.T73 1980b  |p 0010106088  |q 2025-04-14  |r 2001-02-16 00:00:00  |s 2001-09-28  |t 1 τ.2  |v 26.00  |w 2015-11-10  |y BOOKS 
990 |a 18826 
942 0 0 |0 14 
999 |d 22087