Marketing in Europe : the experience of small and medium European food and drink firms /
από: Nicholls, J. R. 1939-
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1996)
Market orientation in food and agriculture /
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Grunert, Klaus G., 1953- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Boston :,
Kluwer Academic Publishers,,
c1996.
|
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Marketing in Europe : the experience of small and medium European food and drink firms /
από: Nicholls, J. R. 1939-
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1996) -
Food and agribusiness marketing in Europe /
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1995) -
The transformation of the agrifood system in Central and Eastern Europe and the new independent states /
από: Hobbs, Jill E.
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1997) -
Europe's future food and agriculture : a comparison of models for projecting food consumption and agricultural production in Western European countries, to 1972 and 1975 /
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1971) -
Βιολογική γεωργία : κόστος, αποδοτικότητα, ανάλυση αγοράς και στρατηγικές marketing /
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2000)