Πως το παιδί αντιλαμβάνεται τον κόσμο : μέθοδοι διδασκαλίας σε αρμονία με τους τρόπους σκέψης του παιδιού /
από: Gardner, Howard
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2006)
The unschooled mind : how children think and how schools should teach /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Πρώτος συγγραφέας: | Gardner, Howard |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | English |
| Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
New York :,
BasicBooks,,
c1991.
|
| Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Πως το παιδί αντιλαμβάνεται τον κόσμο : μέθοδοι διδασκαλίας σε αρμονία με τους τρόπους σκέψης του παιδιού /
από: Gardner, Howard
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2006) -
Creativity, wisdom, and trusteeship : exploring the role of education /
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2008) -
Design thinking pedagogy : facilitating innovation and impact in tertiary education /
από: Wrigley, Cara,
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2023) -
The handbook of cognition and assessment frameworks, methodologies, and applications /
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2017) -
Υποστηρίζοντας τη δημιουργικότητα και τη φαντασία στην προσχολική ηλικία /
από: Duffy, Bernadette, 1958-
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2003)