Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακών σχεδίων μάρκετινγκ /

Κύριος συγγραφέας: Χρήστου, Ευάγγελος Σ.
Corporate συγγραφέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών.
Άλλοι συγγραφείς: Τσάρτας, Πάρις.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Έκδοση: Πάτρα : Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2000.
Θέματα:

University of Macedonia Library: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)

Ταξινομικός #: G155.A1C574 2000
Συλλογή: Oversized
Αντίγραφο 1 Διαθέσιμο