|
|
|
|
LEADER |
01686nam a22003134a 4500 |
001 |
58136 |
003 |
GrThPMO |
005 |
20250113013256.0 |
008 |
061122s1999 gr a b 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9605381117
|
035 |
|
|
|a hzn82748
|
040 |
|
|
|a GrThPMO
|c GrThPMO
|
049 |
|
|
|b BIB
|
050 |
1 |
4 |
|a P51
|b .P76 1999
|
099 |
|
|
|a P51.P76 1999
|
100 |
1 |
|
|a Πρόσκολλη, Αργυρώ.
|9 54280
|
245 |
1 |
0 |
|a Differencier les composantes du cours de FLE pour optimiser l'apprentissage /
|c [Αργυρώ Πρόσκολλη].
|
260 |
|
|
|a Πάτρα :
|b Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο,
|c 1999.
|
300 |
|
|
|a 293 σ. :
|b εικ. ;
|c 28 εκ.
|
500 |
|
|
|a "ΓΑΛ 50/Δ"--Ράχη.
|
650 |
|
0 |
|9 9969
|a Language and languages
|x Study and teaching
|
650 |
|
4 |
|9 25720
|a Γλώσσα και γλώσσες
|x Μελέτη και διδασκαλία.
|
650 |
|
0 |
|9 14690
|a Languages, Modern
|x Study and teaching
|
650 |
|
4 |
|9 170766
|a Γλώσσες, Σύγχρονες
|x Μελέτη και διδασκαλία.
|
710 |
2 |
|
|a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών.
|9 52108
|
730 |
0 |
|
|a Μεταπτυχιακή εξειδίκευση καθηγητών γαλλικής γλώσσας (Πρόγραμμα Σπουδών ΕΑΠ).
|p Planification de programmes d'études et de cours pour l'enseignement du FLE.
|9 66051
|
942 |
0 |
0 |
|0 1
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|2 lcc
|4 0
|6 P0051 P76 01999
|7 0
|8 O/S
|9 116151
|a BIB
|b BIB
|c Stack Room A
|d 2004-09-14
|e Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
|g 0.00
|l 1
|o P51.P76 1999
|p 0013072993
|r 2006-11-28 00:00:00
|s 2006-11-24
|t 1
|v 26.00
|w 2015-11-10
|y BOOKS
|
999 |
|
|
|d 58136
|