Differencier les composantes du cours de FLE pour optimiser l'apprentissage /

Πρώτος συγγραφέας: Πρόσκολλη, Αργυρώ.
Corporate συγγραφέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πάτρα :, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο,, 1999.
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
LEADER 01686nam a22003134a 4500
001 58136
003 GrThPMO
005 20250113013256.0
008 061122s1999 gr a b 000 0 gre d
020 |a 9605381117 
035 |a hzn82748 
040 |a GrThPMO  |c GrThPMO 
049 |b BIB 
050 1 4 |a P51  |b .P76 1999 
099 |a P51.P76 1999 
100 1 |a Πρόσκολλη, Αργυρώ.  |9 54280 
245 1 0 |a Differencier les composantes du cours de FLE pour optimiser l'apprentissage /  |c [Αργυρώ Πρόσκολλη]. 
260 |a Πάτρα :  |b Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο,  |c 1999. 
300 |a 293 σ. :  |b εικ. ;  |c 28 εκ. 
500 |a "ΓΑΛ 50/Δ"--Ράχη. 
650 0 |9 9969  |a Language and languages  |x Study and teaching 
650 4 |9 25720  |a Γλώσσα και γλώσσες  |x Μελέτη και διδασκαλία. 
650 0 |9 14690  |a Languages, Modern  |x Study and teaching 
650 4 |9 170766  |a Γλώσσες, Σύγχρονες  |x Μελέτη και διδασκαλία. 
710 2 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών.  |9 52108 
730 0 |a Μεταπτυχιακή εξειδίκευση καθηγητών γαλλικής γλώσσας (Πρόγραμμα Σπουδών ΕΑΠ).  |p Planification de programmes d'études et de cours pour l'enseignement du FLE.  |9 66051 
942 0 0 |0 1 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 P0051 P76 01999  |7 0  |8 O/S  |9 116151  |a BIB  |b BIB  |c Stack Room A  |d 2004-09-14  |e Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο  |g 0.00  |l 1  |o P51.P76 1999  |p 0013072993  |r 2006-11-28 00:00:00  |s 2006-11-24  |t 1  |v 26.00  |w 2015-11-10  |y BOOKS 
999 |d 58136