Τα δέκα θανάσιμα αμαρτήματα του μάρκετινγκ /

Πρώτος συγγραφέας: Kotler, Philip
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
English
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Αθήνα:, Μ. Γκιούρδας,, 2004.
Θέματα:
LEADER 01607cam a2200325 a 4500
001 59019
003 GrThPMO
005 20240424013808.0
008 050216s2004 gr 001 0 gre d
020 |a 9605124386 
035 |a hzn84127 
040 |a GrThPMO  |c GrThPMO 
041 1 |a gre  |h eng 
049 |b BIB 
050 1 4 |a HF5415.13  |b .K65416 2004 
099 |a HF5415.13.K65416 2004 
100 1 |9 87257  |a Kotler, Philip 
240 1 0 |9 115636  |a Ten deadly marketingk sins.  |l Ελληνικά 
245 1 3 |a Τα δέκα θανάσιμα αμαρτήματα του μάρκετινγκ /  |c Kotler Philip ; απόδοση, Βάσω Σωτηρίου. 
246 3 |a Δέκα θανάσιμα αμαρτήματα του μάρκετινγκ 
260 |a Αθήνα:  |b Μ. Γκιούρδας,  |c 2004. 
300 |a viii, 152 σ. ;  |c 22 εκ. 
500 |a Μετάφραση του: Ten deadly marketingk sins. 
500 |a Περιλαμβάνει ευρετήρια. 
650 0 |a Marketing  |x Management  |9 725 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |x Μάνατζμεντ.  |9 3148 
775 0 |a Kotler, Philip  |b 2η έκδ. πλήρως ανανεωμένη & διορθ.  |d Αθήνα: Μ. Γκιούρδας, 2005.  |e gre  |f gr  |s Ten deadly marketingk sins.  |t Τα δέκα θανάσιμα αμαρτήματα του μάρκετινγκ / 
942 0 0 |0 17 
999 |d 59019 
952 |0 1  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 HF541513 K65416 02004  |7 0  |8 MC  |9 117492  |a BIB  |b BIB  |c Stack Room A  |d 2004-11-25  |e Ι. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ Α.Ε.  |g 0.00  |l 17  |o HF5415.13.K65416 2004  |p 0013079037  |r 2014-10-13  |s 2014-02-10  |t 1  |v 26.00  |w 2015-11-10  |y BOOKS