Μάρκετινγκ μάνατζμεντ /

Πρώτος συγγραφέας: Kotler, Philip
Άλλοι συγγραφείς: Πεταλάς, Ηλίας.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
English
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Αθήνα :, Β. Γκιούρδας,, 2001.
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένων
LEADER 01451nam a22003014a 4500
001 61672
003 GrThPMO
005 20250513013220.0
008 051020s2001 gr a b 001 0 gre d
020 |a 9603870986 
035 |a hzn87508 
040 |a GrThPMO  |c GrThPMO 
041 1 |a gre  |h eng 
050 1 4 |a HF5415.13  |b .K63616 2001 
099 |a HF5415.13.K63616 2001 
100 1 |9 87257  |a Kotler, Philip 
240 1 0 |9 115888  |a Framework for marketing management.  |l Ελληνικά 
245 1 0 |a Μάρκετινγκ μάνατζμεντ /  |c Philip Kotler ; μετάφραση, Δήμητρα Φωτίου ; επιμέλεια, Πεταλάς Ηλίας. 
246 3 4 |a Εισαγωγή στο μάρκετινγκ μάνατζμεντ 
260 |a Αθήνα :  |b Β. Γκιούρδας,  |c 2001. 
300 |a 449 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
650 0 |a Marketing  |x Management  |9 725 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |x Μάνατζμεντ.  |9 3148 
700 1 |a Πεταλάς, Ηλίας.  |9 60953 
856 4 |3 Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένων  |u http://www3.lib.uom.gr/enrichment/retrieveRecIPAC.asp?ID=4397 
942 0 0 |0 36 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 HF541513 K63616 02001  |7 0  |8 MC  |9 121283  |a BIB  |b BIB  |c Stack Room A  |d 2005-04-14  |e Κοινοπραξία Glory-Μιχαλόπουλος  |g 0.00  |l 36  |m 6  |o HF5415.13.K63616 2001  |p 0013083347  |r 2024-04-08 00:00:00  |s 2024-03-29  |t 1  |v 26.00  |w 2015-11-10  |y BOOKS 
999 |d 61672