Παραπομπή APA

Τζωρτζάκης, Κ. Μ., & Τζωρτζάκη, Α. (2002). Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση : μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες (2η έκδ.). Αθήνα: Rosili.

Παραπομπή Chicago Style

Τζωρτζάκης, Κώστας Μ., and Αλεξία Τζωρτζάκη. Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση : μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες. 2η έκδ. Αθήνα: Rosili, 2002.

Παραπομπή MLA

Τζωρτζάκης, Κώστας Μ., and Αλεξία Τζωρτζάκη. Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση : μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες. 2η έκδ. Αθήνα: Rosili, 2002.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.