Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση & έλεγχος /

Πρώτος συγγραφέας: Kotler, Philip
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
English
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Αθήνα :, EMI-Interbooks,, c2000.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα
Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένων
Περιγραφή τεκμηρίου: Μετάφραση του: Marketing management, 9η έκδ.
Φυσική περιγραφή: 2 τ. : εικ. ; 24 εκ.
ISBN: 9603900850 (τ. 1)
9603900869 (τ. 2)