Το τέλος του marketing /

Κύριος συγγραφέας: Zyman, Sergio
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
English
Έκδοση: Ν. Ηράκλειο [Αθήνα] : IntroΒooks, c2006.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Εξώφυλλο και οπισθόφυλλο
LEADER 01454nam a2200337 a 4500
001 66763
003 GrThPMO
005 20201124231242.0
008 061009s2006 gr 000 0 gre d
020 |a 9604380257 
035 |a hzn94095 
040 |a GrThPMO  |c GrThPMO 
041 1 |a gre  |h eng 
049 |b BIB 
050 1 4 |a HF5415  |b .Z9616 2006 
099 |a HF5415.Z9616 2006 
100 1 |a Zyman, Sergio  |9 96039 
240 1 0 |9 116431  |a End of marketing as we know it.  |l Ελληνικά 
245 1 3 |a Το τέλος του marketing /  |c Sergio Zyman. 
246 3 |a Τέλος του μάρκετινγκ 
246 3 4 |a Τέλος του marketing (όπως το ξέραμε) 
260 |a Ν. Ηράκλειο [Αθήνα] :  |b IntroΒooks,  |c c2006. 
300 |a 274 σ. ;  |c 21 εκ. 
500 |a Μετάφραση του: The end of marketing as we know it. 
650 0 |a Marketing  |9 864 
650 4 |a Μάρκετινγκ.  |9 1580 
765 0 |a Zyman, Sergio  |b 1st ed.  |d New York : HarperBusiness, c1999.  |t The end of marketing as we know it /  |z 0887309860 
856 4 |3 Εξώφυλλο και οπισθόφυλλο  |u http://www3.lib.uom.gr/enrichment/retrieveRecIPAC.asp?ID=211 
942 0 0 |0 3 
999 |d 66763 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 HF5415 Z9616 02006  |7 0  |8 MC  |9 132276  |a BIB  |b BIB  |c Stack Room A  |d 2006-03-14  |e Κοινοπραξία Glory-Μιχαλόπουλος  |g 0.00  |l 3  |o HF5415.Z9616 2006  |p 0013093804  |r 2018-03-20  |s 2018-03-06  |t 1  |v 26.00  |w 2015-11-10  |y BOOKS