|
|
|
|
LEADER |
01754nam a22003374a 4500 |
001 |
75799 |
003 |
GrThPMO |
005 |
20241005014154.0 |
008 |
080219s2006 gr 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9606622762
|
035 |
|
|
|a hzn105070
|
040 |
|
|
|a GrThPMO
|c GrThPMO
|
041 |
1 |
|
|a gre
|h eng
|
049 |
|
|
|b BIB
|
050 |
1 |
4 |
|a LB1062
|b .G3616 2006
|
099 |
|
0 |
|a LB1062.G3616 2006
|
100 |
1 |
|
|a Gardner, Howard
|9 87108
|
240 |
1 |
0 |
|9 117721
|a Unschooled mind.
|l Ελληνικά
|
245 |
1 |
0 |
|a Πως το παιδί αντιλαμβάνεται τον κόσμο :
|b μέθοδοι διδασκαλίας σε αρμονία με τους τρόπους σκέψης του παιδιού /
|c Howard Gardner ; εισαγωγή, επιμέλεια, Ευγενία Κουτσουβάνου, Σπύρος Πανταζής.
|
260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b Ατραπός,
|c c2006.
|
300 |
|
|
|a 399 σ. ;
|c 23 εκ.
|
650 |
|
0 |
|9 38008
|a Cognitive learning
|
650 |
|
4 |
|9 180408
|a Γνωστική μάθηση.
|
650 |
|
0 |
|9 7532
|a Education
|x Aims and objectives
|
650 |
|
4 |
|9 13441
|a Εκπαίδευση
|x Σκοποί και στόχοι.
|
700 |
1 |
|
|a Κουτσουβάνου, Ευγενία.
|9 26696
|
700 |
1 |
|
|a Πανταζής, Σπύρος Χ.
|9 65053
|
856 |
4 |
|
|3 Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα
|u http://www3.lib.uom.gr/enrichment/retrieveRecIPAC.asp?ID=4314
|
942 |
0 |
0 |
|0 17
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|2 lcc
|4 0
|6 LB1062 G3616 02006
|7 0
|8 MC
|9 148328
|a BIB
|b BIB
|c Stack Room A
|d 2007-11-26
|e Κοινοπραξία Glory-Μιχαλόπουλος
|g 0.00
|l 17
|m 11
|o LB1062.G3616 2006
|p 0013108466
|r 2019-02-01 00:00:00
|s 2019-01-08
|t 1
|v 26.00
|w 2015-11-10
|y BOOKS
|
999 |
|
|
|d 75799
|