The unschooled mind : how children think and how schools should teach /
από: Gardner, Howard
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1991)
Πως το παιδί αντιλαμβάνεται τον κόσμο : μέθοδοι διδασκαλίας σε αρμονία με τους τρόπους σκέψης του παιδιού /
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Gardner, Howard |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Κουτσουβάνου, Ευγενία., Πανταζής, Σπύρος Χ. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Αθήνα :,
Ατραπός,,
c2006.
|
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα |
Παρόμοια τεκμήρια
-
The unschooled mind : how children think and how schools should teach /
από: Gardner, Howard
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1991) -
Creativity, wisdom, and trusteeship : exploring the role of education /
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2008) -
Εισαγωγή στην παιδαγωγική : συμβολή στη διάχυση της παιδαγωγικής σκέψης /
από: Χατζηδήμου, Δημήτρης, 1947-
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2020) -
Εισαγωγή στην παιδαγωγική : συμβολή στη διάχυση της παιδαγωγικής σκέψης /
από: Χατζηδήμου, Δημήτρης, 1947-
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2015) -
Οι σκοποί της εκπαίδευσης /
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2003)