Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ /

Στις επιχειρήσεις, όπως και στις στρατιωτικές μάχες, η μόνη αποδεκτή έκβαση του ανταγωνισμού είναι η νίκη. Σκοπός του βιβλίου είναι να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ να καθορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού για την ανάδειξη του νικητή στην κάθε αγορά και να μάθουν πώς χρησιμοποιούνται...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Έκδοση: Αθήνα : Αθ. Σταμούλης, c2007.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα

Διαθέσιμο Online

Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα

University of Macedonia Library: Desk

Ταξινομικός #: HF5415.13.S559 2007
Συλλογή: Main Collection
Multiple Items
Αντίγραφο 6 Διαθέσιμο
Αντίγραφο 5
Textbook (δανειζόμενο για 48 ώρες)
Διαθέσιμο
Αντίγραφο 4
Textbook (δανειζόμενο για 48 ώρες)
Διαθέσιμο

University of Macedonia Library: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)

Ταξινομικός #: HF5415.13.S559 2007
Συλλογή: Main Collection
Αντίγραφο 3 Διαθέσιμο
Αντίγραφο 2 Διαθέσιμο
Αντίγραφο 1 Διαθέσιμο

Dpt. Library of Edessa UoM: Unknown

Ταξινομικός #: HF5415.13.S559 2007
Συλλογή: Main Collection
Αντίγραφο 10 Διαθέσιμο
Αντίγραφο 9 Διαθέσιμο
Αντίγραφο 8 Διαθέσιμο
Αντίγραφο 7 Διαθέσιμο