Statistics for marketing and consumer research /

Balancing simplicity with technical rigour, this practical guide to the statistical techniques essential to research in marketing and related fields, describes each method as well as showing how they are applied. The book is accompanied by two real data sets to replicate examples and with exercises...

Πλήρης περιγραφή

Πρώτος συγγραφέας: Mazzocchi, Mario
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: London, England :, Sage,, 2008.
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:

University of Macedonia Library: Desk

Ταξινομικός #: HF5415.2.M3817 2008
Συλλογή: Multiple Items
Αντίγραφο 2 Διαθέσιμο

University of Macedonia Library: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)

Ταξινομικός #: HF5415.2.M3817 2008
Συλλογή: Main Collection
Αντίγραφο 1 Διαθέσιμο