Applied multidimensional scaling : a comparison of approaches and algorithms /
από: Green, Paul E.
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1972)
Statistics for marketing and consumer research /
Balancing simplicity with technical rigour, this practical guide to the statistical techniques essential to research in marketing and related fields, describes each method as well as showing how they are applied. The book is accompanied by two real data sets to replicate examples and with exercises...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Πρώτος συγγραφέας: | Mazzocchi, Mario |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | English |
| Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
London, England :,
Sage,,
2008.
|
| Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Applied multidimensional scaling : a comparison of approaches and algorithms /
από: Green, Paul E.
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1972) -
Analyse des donnʹees en marketing /
από: Bouroche, Jean-Marie
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1977) -
Hochrechnungsverfahren im Marketing /
από: Schwaiger, Manfred, 1963-
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1993) -
Modern analysis of customer surveys : with applications using R /
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2011) -
Έρευνα και μετρικές μάρκετινγκ / Γεώργιος Ι. Σιώμκος, Δημήτριος Α. Μαύρος.
από: Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2024)