Eventmarketing : erlebnisstrategien für Marken = στρατηγικές συναισθηματικής ταύτισης με μάρκες προϊόντων /
Τα Events κάνουν τις επιχειρήσεις, τις προσφορές και τις μάρκες των προϊόντων τους, αισθητές στον κόσμο. Αυτό το βιβλίο σας δείχνει πώς θα αξιοποιήσετε καλύτερα το Eventmarketing, ώστε να οργανώνετε επαγγελματικά events. Βασικές γνώσεις, Event & Eventmarketing, Σχεδιασμός Στρατηγικού Eventmarket...
Πρώτος συγγραφέας: | Erber, Sigrun |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek German |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Αθήνα :,
Προπομπός,,
2009.
|
Έκδοση: | 1η έκδ. |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα |
Διαθέσιμο Online
Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέαUniversity of Macedonia Library: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)
Ταξινομικός #: |
GT3405.E73516 2009 |
---|---|
Συλλογή: |
Main Collection |
Αντίγραφο 3 | Διαθέσιμο |
Αντίγραφο 1 | Διαθέσιμο |
Αντίγραφο 2 | Διαθέσιμο |