Eventmarketing : erlebnisstrategien für Marken = στρατηγικές συναισθηματικής ταύτισης με μάρκες προϊόντων /

Τα Events κάνουν τις επιχειρήσεις, τις προσφορές και τις μάρκες των προϊόντων τους, αισθητές στον κόσμο. Αυτό το βιβλίο σας δείχνει πώς θα αξιοποιήσετε καλύτερα το Eventmarketing, ώστε να οργανώνετε επαγγελματικά events. Βασικές γνώσεις, Event & Eventmarketing, Σχεδιασμός Στρατηγικού Eventmarket...

Πλήρης περιγραφή

Πρώτος συγγραφέας: Erber, Sigrun
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
German
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Αθήνα :, Προπομπός,, 2009.
Έκδοση: 1η έκδ.
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα

Διαθέσιμο Online

Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα

University of Macedonia Library: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)

Ταξινομικός #: GT3405.E73516 2009
Συλλογή: Main Collection
Αντίγραφο 3 Διαθέσιμο
Αντίγραφο 1 Διαθέσιμο
Αντίγραφο 2 Διαθέσιμο