Consumer behaviour /
Consumer behaviour is the study of how, where, when and why we conduct the exchange elements of our lives to satisfy our needs and desires. It is fundamental to marketing as marketing is concerned with supplying and anticipating customer requirements; therefore understanding how customers behave is...
Πρώτος συγγραφέας: | Evans, Martin |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Jamal, Ahmad, 1965-, Foxall, G. R. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Chichester, England :,
Wiley,,
c2009.
|
Έκδοση: | 2nd ed. |
Θέματα: |
University of Macedonia Library: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)
Ταξινομικός #: |
HF5415.32.E933 2009 |
---|---|
Συλλογή: |
Main Collection |
Αντίγραφο 1 | Διαθέσιμο |
University of Macedonia Library: Desk
Ταξινομικός #: |
HF5415.32.E933 2009 |
---|---|
Συλλογή: |
Multiple Items |
Αντίγραφο 2 | Διαθέσιμο |