Βασικές αρχές του μάρκετινγκ /
Πρώτος συγγραφέας: | Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Θεσσαλονίκη :,
Αφοί Κυριακίδη,,
c2004-2005.
|
Έκδοση: | 2η έκδ. |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένων(τ.1) Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένων(τ.2) |
Διαθέσιμο Online
Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένων(τ.1)Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένων(τ.2)
University of Macedonia Library: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)
Ταξινομικός #: |
HF5415.T73 2004 |
---|---|
Συλλογή: |
Main Collection |
Αντίγραφο 1 τ.1 | Διαθέσιμο |