Μάρκετινγκ 4.0 : η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ /

Πρώτος συγγραφέας: Kotler, Philip.
Άλλοι συγγραφείς: Setiawan, Iwan., Kartajaya, Hermawan, 1947-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
English
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Αθήνα :, Κλειδάριθμος,, c2020.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα

Διαθέσιμο Online

Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα

University of Macedonia Library: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)

Ταξινομικός #: HF5415.K68316 2020
Συλλογή: Main Collection
Αντίγραφο 1 Διαθέσιμο