Μάρκετινγκ 4.0 : η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ /
Πρώτος συγγραφέας: | Kotler, Philip. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Setiawan, Iwan., Kartajaya, Hermawan, 1947- |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Αθήνα :,
Κλειδάριθμος,,
c2020.
|
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα |
Διαθέσιμο Online
Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέαUniversity of Macedonia Library: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)
Ταξινομικός #: |
HF5415.K68316 2020 |
---|---|
Συλλογή: |
Main Collection |
Αντίγραφο 1 | Διαθέσιμο |