Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.

Πρώτος συγγραφέας: Χαραλαμπίδου, Μαρία
Επόπτης Καθηγητής: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Αγαλιώτης, Ιωάννης
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, 2010
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13975
Περίληψη: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Επιτομή: Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI σε παιδί με βαριές πολλαπλές αναπηρίες. Στόχοι της συγκεκριμένης εργασίας είναι η περιγραφή των αποτελεσμάτων από την πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI στη μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες, η καταγραφή της εμπειρίας και άποψης του φροντιστή του παιδιού, σχετικά με τα οφέλη του συγκεκριμένου Αναλυτικού Προγράμματος και η μελέτη της ευχρηστίας του συγκεκριμένου προγράμματος. Υπήρξαν θετικά αποτελέσματα ως προς τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ φροντιστή-παιδιού και ως προς την επικοινωνιακή συμπεριφορά του παιδιού. Μέσα από τη συμπλήρωση των φύλλων καταγραφής και από τις βιντεοσκοπήσεις παρατηρήθηκε η πρόοδος και η βελτίωση του παιδιού. Σε σχέση με την αρχική περιγραφή του παιδιού, μπορούν να παρατηρηθούν κάποιες αλλαγές ως προς τους τομείς της αυτονομίας, της επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης. Επίσης, καταγράφηκαν θετικά σχόλια από τη μεριά της μητέρας του παιδιού σε σχέση με τα οφέλη του Αναλυτικού Προγράμματος. Τέλος, προκειμένου να μελετηθεί η ευχρηστία του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI, χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο ευχρηστίας, το οποίο συμπληρώθηκε από τον φροντιστή και τον ερευνητή. Πιο συγκεκριμένα, τον παρόν ερωτηματολόγιο εκτιμά την χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης, την ευκολία εκμάθησης και τον βαθμό ικανοποίησης και τα αποτελέσματα ήταν θετικά.