Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.

Πρώτος συγγραφέας: Χαραλαμπίδου, Μαρία
Επόπτης Καθηγητής: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Αγαλιώτης, Ιωάννης
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, 2010
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13975
id dspace-2159-13975
recordtype dspace
spelling dspace-2159-139752015-11-24T13:31:53Z Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες Χαραλαμπίδου, Μαρία Καρτασίδου, Λευκοθέα Αγαλιώτης, Ιωάννης Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής Αλληλεπίδραση Επικοινωνία Βαριές πολλαπλές αναπηρίες Αναλυτικό πρόγραμμα PLAI Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI σε παιδί με βαριές πολλαπλές αναπηρίες. Στόχοι της συγκεκριμένης εργασίας είναι η περιγραφή των αποτελεσμάτων από την πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI στη μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες, η καταγραφή της εμπειρίας και άποψης του φροντιστή του παιδιού, σχετικά με τα οφέλη του συγκεκριμένου Αναλυτικού Προγράμματος και η μελέτη της ευχρηστίας του συγκεκριμένου προγράμματος. Υπήρξαν θετικά αποτελέσματα ως προς τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ φροντιστή-παιδιού και ως προς την επικοινωνιακή συμπεριφορά του παιδιού. Μέσα από τη συμπλήρωση των φύλλων καταγραφής και από τις βιντεοσκοπήσεις παρατηρήθηκε η πρόοδος και η βελτίωση του παιδιού. Σε σχέση με την αρχική περιγραφή του παιδιού, μπορούν να παρατηρηθούν κάποιες αλλαγές ως προς τους τομείς της αυτονομίας, της επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης. Επίσης, καταγράφηκαν θετικά σχόλια από τη μεριά της μητέρας του παιδιού σε σχέση με τα οφέλη του Αναλυτικού Προγράμματος. Τέλος, προκειμένου να μελετηθεί η ευχρηστία του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI, χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο ευχρηστίας, το οποίο συμπληρώθηκε από τον φροντιστή και τον ερευνητή. Πιο συγκεκριμένα, τον παρόν ερωτηματολόγιο εκτιμά την χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης, την ευκολία εκμάθησης και τον βαθμό ικανοποίησης και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010. 2010-06-30T08:01:49Z 2010-06-30T08:01:49Z 2010-06-30T08:01:49Z 2010 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13975 el Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
institution University of Macedonia
collection DSpace collection
language Greek
topic Αλληλεπίδραση
Επικοινωνία
Βαριές πολλαπλές αναπηρίες
Αναλυτικό πρόγραμμα PLAI
spellingShingle Αλληλεπίδραση
Επικοινωνία
Βαριές πολλαπλές αναπηρίες
Αναλυτικό πρόγραμμα PLAI
Χαραλαμπίδου, Μαρία
Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες
description Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
abstract Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI σε παιδί με βαριές πολλαπλές αναπηρίες. Στόχοι της συγκεκριμένης εργασίας είναι η περιγραφή των αποτελεσμάτων από την πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI στη μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες, η καταγραφή της εμπειρίας και άποψης του φροντιστή του παιδιού, σχετικά με τα οφέλη του συγκεκριμένου Αναλυτικού Προγράμματος και η μελέτη της ευχρηστίας του συγκεκριμένου προγράμματος. Υπήρξαν θετικά αποτελέσματα ως προς τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ φροντιστή-παιδιού και ως προς την επικοινωνιακή συμπεριφορά του παιδιού. Μέσα από τη συμπλήρωση των φύλλων καταγραφής και από τις βιντεοσκοπήσεις παρατηρήθηκε η πρόοδος και η βελτίωση του παιδιού. Σε σχέση με την αρχική περιγραφή του παιδιού, μπορούν να παρατηρηθούν κάποιες αλλαγές ως προς τους τομείς της αυτονομίας, της επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης. Επίσης, καταγράφηκαν θετικά σχόλια από τη μεριά της μητέρας του παιδιού σε σχέση με τα οφέλη του Αναλυτικού Προγράμματος. Τέλος, προκειμένου να μελετηθεί η ευχρηστία του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI, χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο ευχρηστίας, το οποίο συμπληρώθηκε από τον φροντιστή και τον ερευνητή. Πιο συγκεκριμένα, τον παρόν ερωτηματολόγιο εκτιμά την χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης, την ευκολία εκμάθησης και τον βαθμό ικανοποίησης και τα αποτελέσματα ήταν θετικά.
advisor Καρτασίδου, Λευκοθέα
Αγαλιώτης, Ιωάννης
format Electronic Thesis or Dissertation
author Χαραλαμπίδου, Μαρία
author-letter Χαραλαμπίδου, Μαρία
department Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
title Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες
title_short Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες
title_full Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες
title_fullStr Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες
title_full_unstemmed Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες
title_sort Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (promoting learning through active interaction-plai)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες
publisher Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
publishDate 2010
url http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13975
_version_ 1817382138981384192
score 12,445754