Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Πρώτος συγγραφέας: | Χαραλαμπίδου, Μαρία |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Καρτασίδου, Λευκοθέα Αγαλιώτης, Ιωάννης |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών,
2010
|
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13975 |
id |
dspace-2159-13975 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
dspace-2159-139752015-11-24T13:31:53Z Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες Χαραλαμπίδου, Μαρία Καρτασίδου, Λευκοθέα Αγαλιώτης, Ιωάννης Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής Αλληλεπίδραση Επικοινωνία Βαριές πολλαπλές αναπηρίες Αναλυτικό πρόγραμμα PLAI Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI σε παιδί με βαριές πολλαπλές αναπηρίες. Στόχοι της συγκεκριμένης εργασίας είναι η περιγραφή των αποτελεσμάτων από την πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI στη μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες, η καταγραφή της εμπειρίας και άποψης του φροντιστή του παιδιού, σχετικά με τα οφέλη του συγκεκριμένου Αναλυτικού Προγράμματος και η μελέτη της ευχρηστίας του συγκεκριμένου προγράμματος. Υπήρξαν θετικά αποτελέσματα ως προς τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ φροντιστή-παιδιού και ως προς την επικοινωνιακή συμπεριφορά του παιδιού. Μέσα από τη συμπλήρωση των φύλλων καταγραφής και από τις βιντεοσκοπήσεις παρατηρήθηκε η πρόοδος και η βελτίωση του παιδιού. Σε σχέση με την αρχική περιγραφή του παιδιού, μπορούν να παρατηρηθούν κάποιες αλλαγές ως προς τους τομείς της αυτονομίας, της επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης. Επίσης, καταγράφηκαν θετικά σχόλια από τη μεριά της μητέρας του παιδιού σε σχέση με τα οφέλη του Αναλυτικού Προγράμματος. Τέλος, προκειμένου να μελετηθεί η ευχρηστία του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI, χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο ευχρηστίας, το οποίο συμπληρώθηκε από τον φροντιστή και τον ερευνητή. Πιο συγκεκριμένα, τον παρόν ερωτηματολόγιο εκτιμά την χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης, την ευκολία εκμάθησης και τον βαθμό ικανοποίησης και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010. 2010-06-30T08:01:49Z 2010-06-30T08:01:49Z 2010-06-30T08:01:49Z 2010 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13975 el Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών |
institution |
University of Macedonia |
collection |
DSpace collection |
language |
Greek |
topic |
Αλληλεπίδραση Επικοινωνία Βαριές πολλαπλές αναπηρίες Αναλυτικό πρόγραμμα PLAI |
spellingShingle |
Αλληλεπίδραση Επικοινωνία Βαριές πολλαπλές αναπηρίες Αναλυτικό πρόγραμμα PLAI Χαραλαμπίδου, Μαρία Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες |
description |
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010. |
abstract |
Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI σε παιδί με βαριές πολλαπλές αναπηρίες. Στόχοι της συγκεκριμένης εργασίας είναι η περιγραφή των αποτελεσμάτων από την πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI στη μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες, η καταγραφή της εμπειρίας και άποψης του φροντιστή του παιδιού, σχετικά με τα οφέλη του συγκεκριμένου Αναλυτικού Προγράμματος και η μελέτη της ευχρηστίας του συγκεκριμένου προγράμματος. Υπήρξαν θετικά αποτελέσματα ως προς τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ φροντιστή-παιδιού και ως προς την επικοινωνιακή συμπεριφορά του παιδιού. Μέσα από τη συμπλήρωση των φύλλων καταγραφής και από τις βιντεοσκοπήσεις παρατηρήθηκε η πρόοδος και η βελτίωση του παιδιού. Σε σχέση με την αρχική περιγραφή του παιδιού, μπορούν να παρατηρηθούν κάποιες αλλαγές ως προς τους τομείς της αυτονομίας, της επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης. Επίσης, καταγράφηκαν θετικά σχόλια από τη μεριά της μητέρας του παιδιού σε σχέση με τα οφέλη του Αναλυτικού Προγράμματος. Τέλος, προκειμένου να μελετηθεί η ευχρηστία του Αναλυτικού Προγράμματος PLAI, χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο ευχρηστίας, το οποίο συμπληρώθηκε από τον φροντιστή και τον ερευνητή. Πιο συγκεκριμένα, τον παρόν ερωτηματολόγιο εκτιμά την χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης, την ευκολία εκμάθησης και τον βαθμό ικανοποίησης και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. |
advisor |
Καρτασίδου, Λευκοθέα Αγαλιώτης, Ιωάννης |
format |
Electronic Thesis or Dissertation |
author |
Χαραλαμπίδου, Μαρία |
author-letter |
Χαραλαμπίδου, Μαρία |
department |
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής |
title |
Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες |
title_short |
Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες |
title_full |
Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες |
title_fullStr |
Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες |
title_full_unstemmed |
Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (Promoting Learning Through Active Interaction-PLAI)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες |
title_sort |
Πιλοτική εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Προώθηση της Μάθησης Διαμέσου της Ενεργούς Αλληλεπίδρασης (promoting learning through active interaction-plai)- μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με βαριές πολλαπλές αναπηρίες |
publisher |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών |
publishDate |
2010 |
url |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13975 |
_version_ |
1817382138981384192 |
score |
12,445754 |