Στρατηγική προώθησης ηλεκτρονικής επιχείρησης με χρήση εργαλείων ανάλυσης και οπτικοποίησης
από: Τσιγαρίδα, Μάνια
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2018)
Εργαλεία οπτικοποίησης δεδομένων και ανάπτυξη εφαρμογής
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Γκατζελίδης, Παναγιώτης |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Ταραμπάνης, Κωνσταντίνος |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών,
2010
|
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14124 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στρατηγική προώθησης ηλεκτρονικής επιχείρησης με χρήση εργαλείων ανάλυσης και οπτικοποίησης
από: Τσιγαρίδα, Μάνια
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2018) -
Βιβλιοθήκες οπτικοποίησης δεδομένων. Ανάλυση και σύγκριση των βιβλιοθηκών:D3, MAPBOX GL και PYGAL
από: Σταμπολίδης, Σπυρίδων
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2022) -
Αξιοποίηση APIs για την οπτικοποίηση ανοικτών κυβερνητικών δεδομένων με χρήση της εφαρμογής Tableau
από: Σιβρή, Αικατερίνη
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2023) -
Ανάπτυξη ενός μοντέλου επιχειρηματικής ευφυΐας στο Microsoft Power BI για την παρακολούθηση δεικτών απόδοσης του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας iQom Α.Ε.
από: Γκίτου, Μαρία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2024) -
Μελέτη περίπτωσης επιχειρηματικής αναλυτικής: οπτικοποίηση δεδομένων της Walmart με χρήση Tableau και Python
από: Ζαχαράκη, Ασπασία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2020)