Σχεδιασμός προγράμματος μάρκετινγκ για την αξιοποίηση των μετακινήσεων αθλητικών ομάδων, από τη σκοπιά της επικοινωνιακής πολιτικής.

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.

Πρώτος συγγραφέας: Χούντα, Αναστασία-Μαρία
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, 2011
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14573

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14573