Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: |
Κλειτσιώτη, Μαρία |
Επόπτης Καθηγητής: |
Αγαλιώτης, Ιωάννης
|
Μορφή: |
Electronic Thesis or Dissertation
|
Γλώσσα: |
Greek
|
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών,
2011
|
Τμήμα: |
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
|
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: |
|
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14725
|