Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.

Πρώτος συγγραφέας: Κλειτσιώτη, Μαρία
Επόπτης Καθηγητής: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, 2011
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14725
id dspace-2159-14725
recordtype dspace
spelling dspace-2159-147252015-11-24T13:32:02Z Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. Κλειτσιώτη, Μαρία Αγαλιώτης, Ιωάννης Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής Εκπαιδευτικοί Προφίλ νοημοσυνών Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011. 2011-12-19T17:46:38Z 2011-12-19T17:46:38Z 2011-12-19T17:46:38Z 2011 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14725 el Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
institution University of Macedonia
collection DSpace collection
language Greek
topic Εκπαιδευτικοί
Προφίλ νοημοσυνών
spellingShingle Εκπαιδευτικοί
Προφίλ νοημοσυνών
Κλειτσιώτη, Μαρία
Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.
description Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
advisor Αγαλιώτης, Ιωάννης
format Electronic Thesis or Dissertation
author Κλειτσιώτη, Μαρία
author-letter Κλειτσιώτη, Μαρία
department Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
title Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.
title_short Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.
title_full Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.
title_fullStr Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.
title_full_unstemmed Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.
title_sort Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.
publisher Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
publishDate 2011
url http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14725
_version_ 1817382385818271744
score 12,445716