Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Πρώτος συγγραφέας: | Κλειτσιώτη, Μαρία |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Αγαλιώτης, Ιωάννης |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών,
2011
|
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14725 |
id |
dspace-2159-14725 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
dspace-2159-147252015-11-24T13:32:02Z Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. Κλειτσιώτη, Μαρία Αγαλιώτης, Ιωάννης Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής Εκπαιδευτικοί Προφίλ νοημοσυνών Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011. 2011-12-19T17:46:38Z 2011-12-19T17:46:38Z 2011-12-19T17:46:38Z 2011 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14725 el Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών |
institution |
University of Macedonia |
collection |
DSpace collection |
language |
Greek |
topic |
Εκπαιδευτικοί Προφίλ νοημοσυνών |
spellingShingle |
Εκπαιδευτικοί Προφίλ νοημοσυνών Κλειτσιώτη, Μαρία Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. |
description |
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011. |
advisor |
Αγαλιώτης, Ιωάννης |
format |
Electronic Thesis or Dissertation |
author |
Κλειτσιώτη, Μαρία |
author-letter |
Κλειτσιώτη, Μαρία |
department |
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής |
title |
Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. |
title_short |
Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. |
title_full |
Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. |
title_fullStr |
Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. |
title_full_unstemmed |
Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. |
title_sort |
Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. |
publisher |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών |
publishDate |
2011 |
url |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14725 |
_version_ |
1817382385818271744 |
score |
12,445716 |