Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012
Πρώτος συγγραφέας: | Πετράς, Χρήστος |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Βασιλειάδης, Χρήστος |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών,
2012
|
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14776 |
id |
dspace-2159-14776 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
dspace-2159-147762015-11-24T13:32:05Z Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών. Πετράς, Χρήστος Βασιλειάδης, Χρήστος Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Στρατηγικές-Μάρκετινγκ Στρατηγικές επιχειρήσεων Η εφαρμογή κατάλληλων στρατηγικών σε περίοδο οικονομικής κρίσης, προσδίδει στις επιχειρήσεις μακροπρόθεσμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εντοπίσει και να αναλύσει τους σημαντικότερους παράγοντες που αφορούν την διαδικασία επιλογής πιστωτικού ιδρύματος κατά την περίοδο εμφάνισης της χρηματοοικονομικής κρίσης που διανύουμε στην Ελληνική αγορά. Οι τράπεζες είναι απαραίτητο να αναγνωρίζουν την σημαντικότητα των παραγόντων αυτών που καθορίζουν την επιλογή των πελατών τους, ώστε να σχεδιάζουν κατάλληλα τις στρατηγικές τους με σκοπό τη διατήρηση των υφισταμένων πελατών και την προσέλκυση νέων. Λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω παραμέτρους η μελέτη αυτή εξελίχθηκε σε μια εμπειρική έρευνα ανάλυσης αντιλήψεων των τραπεζικών πελατών. Πιο συγκεκριμένα εξετάστηκαν οι απόψεις 302 πελατών στην περιοχή της Αθήνας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η φήμη της τράπεζας αποτελεί την σπουδαιότερη παράμετρο στην επιλογή της. Οι οικονομικοί παράγοντες επίσης αποτελούν σημαντικό λόγο που μπορεί να αναστείλει την σχέση των πελατών με τις τράπεζες σε περιόδους χρηματοοικονομικής κρίσης. Τέλος σύμφωνα με την έρευνα μας και άλλοι παράγοντες όπως η ευκολία, η ποιότητα υπηρεσιών, οι συστάσεις και η ποικιλία προϊόντων φαίνεται να επιδρούν στην ικανοποίηση των πελατών. Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012 2012-02-20T10:52:25Z 2012-02-20T10:52:25Z 2012-02-20T10:52:25Z 2012 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14776 el Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών |
institution |
University of Macedonia |
collection |
DSpace collection |
language |
Greek |
topic |
Στρατηγικές-Μάρκετινγκ Στρατηγικές επιχειρήσεων |
spellingShingle |
Στρατηγικές-Μάρκετινγκ Στρατηγικές επιχειρήσεων Πετράς, Χρήστος Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών. |
description |
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012 |
abstract |
Η εφαρμογή κατάλληλων στρατηγικών σε περίοδο οικονομικής κρίσης, προσδίδει
στις επιχειρήσεις μακροπρόθεσμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων.
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εντοπίσει και να αναλύσει τους
σημαντικότερους παράγοντες που αφορούν την διαδικασία επιλογής πιστωτικού
ιδρύματος κατά την περίοδο εμφάνισης της χρηματοοικονομικής κρίσης που
διανύουμε στην Ελληνική αγορά. Οι τράπεζες είναι απαραίτητο να αναγνωρίζουν την
σημαντικότητα των παραγόντων αυτών που καθορίζουν την επιλογή των πελατών
τους, ώστε να σχεδιάζουν κατάλληλα τις στρατηγικές τους με σκοπό τη διατήρηση
των υφισταμένων πελατών και την προσέλκυση νέων. Λαμβάνοντας υπόψη τις
παραπάνω παραμέτρους η μελέτη αυτή εξελίχθηκε σε μια εμπειρική έρευνα
ανάλυσης αντιλήψεων των τραπεζικών πελατών. Πιο συγκεκριμένα εξετάστηκαν οι
απόψεις 302 πελατών στην περιοχή της Αθήνας. Τα αποτελέσματα της έρευνας
έδειξαν ότι η φήμη της τράπεζας αποτελεί την σπουδαιότερη παράμετρο στην
επιλογή της. Οι οικονομικοί παράγοντες επίσης αποτελούν σημαντικό λόγο που
μπορεί να αναστείλει την σχέση των πελατών με τις τράπεζες σε περιόδους
χρηματοοικονομικής κρίσης.
Τέλος σύμφωνα με την έρευνα μας και άλλοι παράγοντες όπως η ευκολία, η ποιότητα
υπηρεσιών, οι συστάσεις και η ποικιλία προϊόντων φαίνεται να επιδρούν στην
ικανοποίηση των πελατών. |
advisor |
Βασιλειάδης, Χρήστος |
format |
Electronic Thesis or Dissertation |
author |
Πετράς, Χρήστος |
author-letter |
Πετράς, Χρήστος |
department |
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
title |
Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών. |
title_short |
Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών. |
title_full |
Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών. |
title_fullStr |
Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών. |
title_full_unstemmed |
Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών. |
title_sort |
Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών. |
publisher |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών |
publishDate |
2012 |
url |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14776 |
_version_ |
1825609822706335744 |
score |
12,756091 |