Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
από: Ιωαννίδης, Παύλος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2019)
Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Πετράς, Χρήστος |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Βασιλειάδης, Χρήστος |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών,
2012
|
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14776 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
από: Ιωαννίδης, Παύλος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2019) -
Διαχρονική εξέταση της χρηματοοικονομικής κατάστασης των ελληνικών τραπεζών σε περίοδο οικονομικής κρίσης
από: Προδρομίδου, Ανδριανή
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2010) -
Διερεύνηση της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών σε περίοδο οικονομικής κρίσης : μελέτη περίπτωσης των ελληνικών τραπεζών.
από: Αναστασιάδου, Μαρία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2018) -
Εξωστρέφεια και Διεθνής Ανταγωνιστικότητα των ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων σε περίοδο οικονομικής κρίσης
από: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2017) -
Επενδυτικές κινήσεις επιχειρήσεων σε περίοδο οικονομικής κρίσης
από: Αβραμίδου, Κωνσταντία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2010)