Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
από: Ιωαννίδης, Παύλος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2019)
Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012
Αποθηκεύτηκε σε:
| Πρώτος συγγραφέας: | Πετράς, Χρήστος |
|---|---|
| Επόπτης Καθηγητής: | Βασιλειάδης, Χρήστος |
| Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
| Γλώσσα: | Greek |
| Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών,
2012
|
| Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
| Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14776 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
από: Ιωαννίδης, Παύλος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2019) -
Διαχρονική εξέταση της χρηματοοικονομικής κατάστασης των ελληνικών τραπεζών σε περίοδο οικονομικής κρίσης
από: Προδρομίδου, Ανδριανή
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2010) -
Εξωστρέφεια και Διεθνής Ανταγωνιστικότητα των ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων σε περίοδο οικονομικής κρίσης
από: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2017) -
Διερεύνηση της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών σε περίοδο οικονομικής κρίσης : μελέτη περίπτωσης των ελληνικών τραπεζών.
από: Αναστασιάδου, Μαρία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2018) -
Επενδυτικές κινήσεις επιχειρήσεων σε περίοδο οικονομικής κρίσης
από: Αβραμίδου, Κωνσταντία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2010)