Η σημασία και ο ρόλος του internal marketing (εσωτερικού μάρκετινγκ) ως εργαλείο επικοινωνίας στο Δημόσιο τομέα. Η περίπτωση των Ο.Τ.Α. (Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης).
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Πρώτος συγγραφέας: | Κόλια, Αγνή |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Βλαχοπούλου, Μάρω Βασιλειάδης, Χρήστος |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών,
2013
|
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15352 |