Γνώσεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για την ανάπτυξη της έννοιας του αριθμού και τη διδασκαλία της σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
από: Σαρηκυριακίδου, Ελισάβετ
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2017)
Διερεύνηση των μεθόδων, τεχνικών και στρατηγικών πρώτης ανάγνωσης και γραφής που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί γενικής και ειδικής αγωγής στους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Ναούμη, Παρασκευή |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Γουδήρας, Δημήτριος |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2013
|
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15944 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Γνώσεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για την ανάπτυξη της έννοιας του αριθμού και τη διδασκαλία της σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
από: Σαρηκυριακίδου, Ελισάβετ
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2017) -
Διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για τη διδασκαλία του εμβαδού σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες
από: Βασίλογλου, Αναστασία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2021) -
Διδασκαλία της ανάγνωσης σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητας: Βιβλιογραφική ανασκόπηση αποτελεσματικών διδακτικών μεθόδων
από: Κούτουρλη, Μαρίνα
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2023) -
Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση.
από: Πασχαλίδης, Γεώργιος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2024) -
Διερεύνηση των στάσεων και της αυτό-αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής απέναντι στη συμπερίληψη των μαθητών τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο
από: Αργυρούδη, Γεωργία Βαλεντίνα
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2022)