Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Πρώτος συγγραφέας: | Βαλασιάδου, Φωτεινή |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Χατζηδημητρίου, Γιάννης |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2014
|
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16321 |
id |
dspace-2159-16321 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
dspace-2159-163212015-11-24T13:32:22Z Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Βαλασιάδου, Φωτεινή Χατζηδημητρίου, Γιάννης Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Εξαγωγές Επίδοση Επιτυχία Μίγμα μάρκετινγκ Μέτρα επίδοσης Η πραγματικότητα της διεθνοποίησης των οικονομιών και του αυξανόμενου ανταγωνισμού στις διεθνείς αγορές επιβάλλει στις ΜΜΕ να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στο εξωτερικό προκειμένου να επιβιώσουν, αλλά και να πραγματοποιήσουν μεγαλύτερα κέρδη. Το γεγονός αυτό ώθησε σε εκτεταμένη έρευνα την επιστημονική κοινότητα σχετικά με τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία των εξαγωγικών δραστηριοτήτων των ΜΜΕ. Στα αποτελέσματα των ερευνών παρατηρήθηκε ποικιλία και κατακερματισμός. Στην εργασία αυτή συγκεντρώθηκαν στοιχεία από τα κυριότερα επιστημονικά άρθρα που ασχολήθηκαν με την εξαγωγική δραστηριοποίηση των ΜΜΕ. Στη συνέχεια γίνεται περιγραφή των κινήτρων που οδηγούν στην εξαγωγική δραστηριοποίηση, της ταχύτητας και της γεωγραφικής ανάπτυξης των εξαγωγών. Ακολουθεί η διερεύνηση του όρου επίδοση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων καθώς και των κριτηρίων που την ορίζουν, υποκειμενικών και αντικειμενικών. Κατόπιν, περιγράφονται και αναλύονται οι σπουδαιότεροι παράγοντες επιτυχίας των εξαγωγών και η σχέση τους με τα μέτρα της επίδοσης. Οι κυριότεροι παράγοντες σχετίζονται με το μίγμα μάρκετινγκ των εξαγωγικών επιχειρήσεων, με το ρόλο και τις ικανότητες των μάνατζερ, με τους πόρους και τις ικανότητες που έχει στη διάθεσή της η επιχείρηση και με το επίπεδο της γνώσης που έχει συγκεντρώσει και αφομοιώσει. Τέλος, αναλύονται τα κυριότερα εργαλεία μέτρησης της επίδοσης των εξαγωγών. Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014. 2014-10-14T20:58:29Z 2014-10-14T20:58:29Z 2014-10-14T20:58:29Z 2014 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16321 el Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
institution |
University of Macedonia |
collection |
DSpace collection |
language |
Greek |
topic |
Εξαγωγές Επίδοση Επιτυχία Μίγμα μάρκετινγκ Μέτρα επίδοσης |
spellingShingle |
Εξαγωγές Επίδοση Επιτυχία Μίγμα μάρκετινγκ Μέτρα επίδοσης Βαλασιάδου, Φωτεινή Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. |
description |
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014. |
abstract |
Η πραγματικότητα της διεθνοποίησης των οικονομιών και του αυξανόμενου ανταγωνισμού στις διεθνείς αγορές επιβάλλει στις ΜΜΕ να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στο εξωτερικό προκειμένου να επιβιώσουν, αλλά και να πραγματοποιήσουν μεγαλύτερα κέρδη. Το γεγονός αυτό ώθησε σε εκτεταμένη έρευνα την επιστημονική κοινότητα σχετικά με τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία των εξαγωγικών δραστηριοτήτων των ΜΜΕ. Στα αποτελέσματα των ερευνών παρατηρήθηκε ποικιλία και κατακερματισμός. Στην εργασία αυτή συγκεντρώθηκαν στοιχεία από τα κυριότερα επιστημονικά άρθρα που ασχολήθηκαν με την εξαγωγική δραστηριοποίηση των ΜΜΕ. Στη συνέχεια γίνεται περιγραφή των κινήτρων που οδηγούν στην εξαγωγική δραστηριοποίηση, της ταχύτητας και της γεωγραφικής ανάπτυξης των εξαγωγών. Ακολουθεί η διερεύνηση του όρου επίδοση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων καθώς και των κριτηρίων που την ορίζουν, υποκειμενικών και αντικειμενικών. Κατόπιν, περιγράφονται και αναλύονται οι σπουδαιότεροι παράγοντες επιτυχίας των εξαγωγών και η σχέση τους με τα μέτρα της επίδοσης. Οι κυριότεροι παράγοντες σχετίζονται με το μίγμα μάρκετινγκ των εξαγωγικών επιχειρήσεων, με το ρόλο και τις ικανότητες των μάνατζερ, με τους πόρους και τις ικανότητες που έχει στη διάθεσή της η επιχείρηση και με το επίπεδο της γνώσης που έχει συγκεντρώσει και αφομοιώσει. Τέλος, αναλύονται τα κυριότερα εργαλεία μέτρησης της επίδοσης των εξαγωγών. |
advisor |
Χατζηδημητρίου, Γιάννης |
format |
Electronic Thesis or Dissertation |
author |
Βαλασιάδου, Φωτεινή |
author-letter |
Βαλασιάδου, Φωτεινή |
department |
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
title |
Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. |
title_short |
Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. |
title_full |
Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. |
title_fullStr |
Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. |
title_full_unstemmed |
Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. |
title_sort |
Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. |
publisher |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
publishDate |
2014 |
url |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16321 |
_version_ |
1825610277115133952 |
score |
12,756091 |