Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.

Πρώτος συγγραφέας: Βαλασιάδου, Φωτεινή
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Γιάννης
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2014
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16321
id dspace-2159-16321
recordtype dspace
spelling dspace-2159-163212015-11-24T13:32:22Z Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Βαλασιάδου, Φωτεινή Χατζηδημητρίου, Γιάννης Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Εξαγωγές Επίδοση Επιτυχία Μίγμα μάρκετινγκ Μέτρα επίδοσης Η πραγματικότητα της διεθνοποίησης των οικονομιών και του αυξανόμενου ανταγωνισμού στις διεθνείς αγορές επιβάλλει στις ΜΜΕ να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στο εξωτερικό προκειμένου να επιβιώσουν, αλλά και να πραγματοποιήσουν μεγαλύτερα κέρδη. Το γεγονός αυτό ώθησε σε εκτεταμένη έρευνα την επιστημονική κοινότητα σχετικά με τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία των εξαγωγικών δραστηριοτήτων των ΜΜΕ. Στα αποτελέσματα των ερευνών παρατηρήθηκε ποικιλία και κατακερματισμός. Στην εργασία αυτή συγκεντρώθηκαν στοιχεία από τα κυριότερα επιστημονικά άρθρα που ασχολήθηκαν με την εξαγωγική δραστηριοποίηση των ΜΜΕ. Στη συνέχεια γίνεται περιγραφή των κινήτρων που οδηγούν στην εξαγωγική δραστηριοποίηση, της ταχύτητας και της γεωγραφικής ανάπτυξης των εξαγωγών. Ακολουθεί η διερεύνηση του όρου επίδοση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων καθώς και των κριτηρίων που την ορίζουν, υποκειμενικών και αντικειμενικών. Κατόπιν, περιγράφονται και αναλύονται οι σπουδαιότεροι παράγοντες επιτυχίας των εξαγωγών και η σχέση τους με τα μέτρα της επίδοσης. Οι κυριότεροι παράγοντες σχετίζονται με το μίγμα μάρκετινγκ των εξαγωγικών επιχειρήσεων, με το ρόλο και τις ικανότητες των μάνατζερ, με τους πόρους και τις ικανότητες που έχει στη διάθεσή της η επιχείρηση και με το επίπεδο της γνώσης που έχει συγκεντρώσει και αφομοιώσει. Τέλος, αναλύονται τα κυριότερα εργαλεία μέτρησης της επίδοσης των εξαγωγών. Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014. 2014-10-14T20:58:29Z 2014-10-14T20:58:29Z 2014-10-14T20:58:29Z 2014 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16321 el Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
institution University of Macedonia
collection DSpace collection
language Greek
topic Εξαγωγές
Επίδοση
Επιτυχία
Μίγμα μάρκετινγκ
Μέτρα επίδοσης
spellingShingle Εξαγωγές
Επίδοση
Επιτυχία
Μίγμα μάρκετινγκ
Μέτρα επίδοσης
Βαλασιάδου, Φωτεινή
Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
description Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
abstract Η πραγματικότητα της διεθνοποίησης των οικονομιών και του αυξανόμενου ανταγωνισμού στις διεθνείς αγορές επιβάλλει στις ΜΜΕ να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στο εξωτερικό προκειμένου να επιβιώσουν, αλλά και να πραγματοποιήσουν μεγαλύτερα κέρδη. Το γεγονός αυτό ώθησε σε εκτεταμένη έρευνα την επιστημονική κοινότητα σχετικά με τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία των εξαγωγικών δραστηριοτήτων των ΜΜΕ. Στα αποτελέσματα των ερευνών παρατηρήθηκε ποικιλία και κατακερματισμός. Στην εργασία αυτή συγκεντρώθηκαν στοιχεία από τα κυριότερα επιστημονικά άρθρα που ασχολήθηκαν με την εξαγωγική δραστηριοποίηση των ΜΜΕ. Στη συνέχεια γίνεται περιγραφή των κινήτρων που οδηγούν στην εξαγωγική δραστηριοποίηση, της ταχύτητας και της γεωγραφικής ανάπτυξης των εξαγωγών. Ακολουθεί η διερεύνηση του όρου επίδοση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων καθώς και των κριτηρίων που την ορίζουν, υποκειμενικών και αντικειμενικών. Κατόπιν, περιγράφονται και αναλύονται οι σπουδαιότεροι παράγοντες επιτυχίας των εξαγωγών και η σχέση τους με τα μέτρα της επίδοσης. Οι κυριότεροι παράγοντες σχετίζονται με το μίγμα μάρκετινγκ των εξαγωγικών επιχειρήσεων, με το ρόλο και τις ικανότητες των μάνατζερ, με τους πόρους και τις ικανότητες που έχει στη διάθεσή της η επιχείρηση και με το επίπεδο της γνώσης που έχει συγκεντρώσει και αφομοιώσει. Τέλος, αναλύονται τα κυριότερα εργαλεία μέτρησης της επίδοσης των εξαγωγών.
advisor Χατζηδημητρίου, Γιάννης
format Electronic Thesis or Dissertation
author Βαλασιάδου, Φωτεινή
author-letter Βαλασιάδου, Φωτεινή
department Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
title Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
title_short Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
title_full Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
title_fullStr Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
title_full_unstemmed Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
title_sort Παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής επέκτασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
publisher Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
publishDate 2014
url http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16321
_version_ 1825610277115133952
score 12,756091