Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί.
Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: |
Γκαϊτατζίδου, Χρυσοβαλάντου |
Επόπτης Καθηγητής: |
Καψάλης, Αχιλλέας Γ.
|
Μορφή: |
Bachelor's Degree Paper
|
Γλώσσα: |
Greek
|
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών,
2001
|
Τμήμα: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
|
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: |
|
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16508
|