Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί.

Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.

Πρώτος συγγραφέας: Γκαϊτατζίδου, Χρυσοβαλάντου
Επόπτης Καθηγητής: Καψάλης, Αχιλλέας Γ.
Μορφή: Bachelor's Degree Paper
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, 2001
Τμήμα: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16508
id dspace-2159-16508
recordtype dspace
spelling dspace-2159-165082015-11-24T13:31:37Z Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί. Γκαϊτατζίδου, Χρυσοβαλάντου Καψάλης, Αχιλλέας Γ. Γουδήρας, Δημήτρης Β. Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες Εκπαιδευτικά προγράμματα Γραφιμική ικανότητα Δυσλεξία Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001. Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 137-138). 2014-11-04T21:22:07Z 2014-11-04T21:22:07Z 2014-11-04T21:22:07Z 2001 Bachelor's Degree Paper http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16508 el Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
institution University of Macedonia
collection DSpace collection
language Greek
topic Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικά προγράμματα
Γραφιμική ικανότητα
Δυσλεξία
spellingShingle Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικά προγράμματα
Γραφιμική ικανότητα
Δυσλεξία
Γκαϊτατζίδου, Χρυσοβαλάντου
Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί.
description Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.
advisor Καψάλης, Αχιλλέας Γ.
committeeMember Γουδήρας, Δημήτρης Β.
format Bachelor's Degree Paper
author Γκαϊτατζίδου, Χρυσοβαλάντου
author-letter Γκαϊτατζίδου, Χρυσοβαλάντου
department Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
title Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί.
title_short Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί.
title_full Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί.
title_fullStr Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί.
title_full_unstemmed Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί.
title_sort Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί.
publisher Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
publishDate 2001
url http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16508
_version_ 1817382903203495936
score 12,445968