Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας Kleemann Ελλάς Α.Ε.Β.Ε. για την αγορά: Area A, UK & Ireland.

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.

Πρώτος συγγραφέας: Ζανδές, Θωμάς
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2015
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16982
id dspace-2159-16982
recordtype dspace
spelling dspace-2159-169822015-11-24T13:32:28Z Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας Kleemann Ελλάς Α.Ε.Β.Ε. για την αγορά: Area A, UK & Ireland. Ζανδές, Θωμάς Σουμπενιώτης, Δημήτριος Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Στρατηγικός σχεδιασμός Στρατηγική διοίκηση Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο: “Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας Kleemann Ελλάς Α.Β.Ε.Ε. για την αγορά: Area A – UK & Ireland” εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος MBA Executive του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ως απαιτούμενο για την απόκτηση του μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Αποτελεί δε, τόσο ένα μέσο ενδελεχούς περιγραφής και ανάλυσης των ήδη υλοποιημένων στρατηγικών, έως την παρούσα, στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου όσο και ένα εργαλείο σχεδιασμού του πλάνου της εταιρείας για τη συγκεκριμένη αγορά, μέσα στα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια. Ως βάση εκπόνησης του στρατηγικού σχεδιασμού, χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο που προτείνεται από τον καθηγητή Fred R. David και αναλύεται στα εξής κάτωθι, κεφάλαια: • Κεφάλαιο 2 – Γνωριμία με την εταιρεία Kleemann Ελλάς ΑΒΕΕ και την παγκόσμια αγορά ανελκυστήρα. Σε αυτό το κεφάλαιο επιχειρείται η γνωριμία του αναγνώστη με το σύνολο των δραστηριοτήτων του ομίλου Kleemann, η εξοικείωσή του με τις διάφορες κατηγορίες προϊόντων που βρίσκονται διαθέσιμα στην αγορά καθώς τέλος και μία εκτενής αναφορά στα δεδομένα της αγοράς ανελκυστήρα παγκοσμίως. • Κεφάλαιο 3 – Γνωριμία με την εταιρεία Kleemann Lifts UK Ltd. και τη βρετανική αγορά ανελκυστήρα. Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο επιχειρείται η επαφή του αναγνώστη συγκεκριμένα με την αγορά ανελκυστήρα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Περιγράφονται σε βάθος όλες οι ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς καθώς και οι λύσεις που παρέχει η Kleemann Lifts UK στις υπάρχουσες ανάγκες. • Κεφάλαιο 4 – Μοντέλο Στρατηγικής Διοίκησης της εταιρείας Kleemann για την περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου από το 1992 έως και σήμερα. Εδώ ο συγγραφέας προσπαθεί να αναπτύξει στον πληρέστερο δυνατό βαθμό όλες εκείνες τις στρατηγικές που ακολούθησε και εξακολουθεί να ακολουθεί ο όμιλος Kleemann από την πρώτη εμφάνισή του στο Ηνωμένο Βασίλειο, εν έτη 1992 μέχρι και σήμερα και οι οποίες συνθέτουν συνολικά το Μοντέλο Στρατηγικής Διοίκησης της εταιρείας στη συγκεκριμένη αγορά. Η πλειοψηφία των δεδομένων που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν τον κλάδο του ανελκυστήρα κατά τα τελευταία χρόνια στην περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου, αντλήθηκαν από τις δύο πλέον έγκυρες κλαδικές μελέτες του χώρου, την “UK Lifts – An industry overview” από την PLIMSOLL PUBLISHING GROUP καθώς και την “Elevators & Escalators – Europe Equity Research” της CREDIT SUISSE EUROPE. • Κεφάλαιο 5 – Μοντέλο Στρατηγικής Διοίκησης της εταιρείας Kleemann για την περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου για τα επόμενα 3 έως 5 χρόνια. Στο κεφάλαιο αυτό επιχειρείται η διατύπωση μίας πρότασης από μεριάς του συγγραφέα σχετικά με το πώς θα έπρεπε να διαμορφωθεί το Μοντέλο Στρατηγικής Διοίκησης της εταιρείας Kleemann Lifts UK μέσα στα επόμενα 3 έως 5 χρόνια. Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015. 2015-02-24T19:25:24Z 2015-02-24T19:25:24Z 2015-02-24T19:25:24Z 2015 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16982 el Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
institution University of Macedonia
collection DSpace collection
language Greek
topic Στρατηγικός σχεδιασμός
Στρατηγική διοίκηση
spellingShingle Στρατηγικός σχεδιασμός
Στρατηγική διοίκηση
Ζανδές, Θωμάς
Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας Kleemann Ελλάς Α.Ε.Β.Ε. για την αγορά: Area A, UK & Ireland.
description Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο: “Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας Kleemann Ελλάς Α.Β.Ε.Ε. για την αγορά: Area A – UK & Ireland” εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος MBA Executive του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ως απαιτούμενο για την απόκτηση του μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Αποτελεί δε, τόσο ένα μέσο ενδελεχούς περιγραφής και ανάλυσης των ήδη υλοποιημένων στρατηγικών, έως την παρούσα, στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου όσο και ένα εργαλείο σχεδιασμού του πλάνου της εταιρείας για τη συγκεκριμένη αγορά, μέσα στα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια. Ως βάση εκπόνησης του στρατηγικού σχεδιασμού, χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο που προτείνεται από τον καθηγητή Fred R. David και αναλύεται στα εξής κάτωθι, κεφάλαια: • Κεφάλαιο 2 – Γνωριμία με την εταιρεία Kleemann Ελλάς ΑΒΕΕ και την παγκόσμια αγορά ανελκυστήρα. Σε αυτό το κεφάλαιο επιχειρείται η γνωριμία του αναγνώστη με το σύνολο των δραστηριοτήτων του ομίλου Kleemann, η εξοικείωσή του με τις διάφορες κατηγορίες προϊόντων που βρίσκονται διαθέσιμα στην αγορά καθώς τέλος και μία εκτενής αναφορά στα δεδομένα της αγοράς ανελκυστήρα παγκοσμίως. • Κεφάλαιο 3 – Γνωριμία με την εταιρεία Kleemann Lifts UK Ltd. και τη βρετανική αγορά ανελκυστήρα. Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο επιχειρείται η επαφή του αναγνώστη συγκεκριμένα με την αγορά ανελκυστήρα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Περιγράφονται σε βάθος όλες οι ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς καθώς και οι λύσεις που παρέχει η Kleemann Lifts UK στις υπάρχουσες ανάγκες. • Κεφάλαιο 4 – Μοντέλο Στρατηγικής Διοίκησης της εταιρείας Kleemann για την περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου από το 1992 έως και σήμερα. Εδώ ο συγγραφέας προσπαθεί να αναπτύξει στον πληρέστερο δυνατό βαθμό όλες εκείνες τις στρατηγικές που ακολούθησε και εξακολουθεί να ακολουθεί ο όμιλος Kleemann από την πρώτη εμφάνισή του στο Ηνωμένο Βασίλειο, εν έτη 1992 μέχρι και σήμερα και οι οποίες συνθέτουν συνολικά το Μοντέλο Στρατηγικής Διοίκησης της εταιρείας στη συγκεκριμένη αγορά. Η πλειοψηφία των δεδομένων που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν τον κλάδο του ανελκυστήρα κατά τα τελευταία χρόνια στην περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου, αντλήθηκαν από τις δύο πλέον έγκυρες κλαδικές μελέτες του χώρου, την “UK Lifts – An industry overview” από την PLIMSOLL PUBLISHING GROUP καθώς και την “Elevators & Escalators – Europe Equity Research” της CREDIT SUISSE EUROPE. • Κεφάλαιο 5 – Μοντέλο Στρατηγικής Διοίκησης της εταιρείας Kleemann για την περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου για τα επόμενα 3 έως 5 χρόνια. Στο κεφάλαιο αυτό επιχειρείται η διατύπωση μίας πρότασης από μεριάς του συγγραφέα σχετικά με το πώς θα έπρεπε να διαμορφωθεί το Μοντέλο Στρατηγικής Διοίκησης της εταιρείας Kleemann Lifts UK μέσα στα επόμενα 3 έως 5 χρόνια.
advisor Σουμπενιώτης, Δημήτριος
format Electronic Thesis or Dissertation
author Ζανδές, Θωμάς
author-letter Ζανδές, Θωμάς
department Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
title Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας Kleemann Ελλάς Α.Ε.Β.Ε. για την αγορά: Area A, UK & Ireland.
title_short Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας Kleemann Ελλάς Α.Ε.Β.Ε. για την αγορά: Area A, UK & Ireland.
title_full Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας Kleemann Ελλάς Α.Ε.Β.Ε. για την αγορά: Area A, UK & Ireland.
title_fullStr Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας Kleemann Ελλάς Α.Ε.Β.Ε. για την αγορά: Area A, UK & Ireland.
title_full_unstemmed Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας Kleemann Ελλάς Α.Ε.Β.Ε. για την αγορά: Area A, UK & Ireland.
title_sort Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας kleemann Ελλάς Α.Ε.Β.Ε. για την αγορά: area a, uk & ireland.
publisher Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
publishDate 2015
url http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16982
_version_ 1828234187008638976
score 13,072937