Επιτομή: |
Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τους τρόπους με τον οποίο χρησιμοποιείται ο ηλεκτρονικός υπολογιστής στην πρόληψη και την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας. Σκιαγραφείται το προφίλ του θύτη και του θύματος και δίνονται στατιστικά δεδομένα για την έκταση του φαινομένου τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Τα περισσότερα προγράμματα κι εφαρμογές που λειτουργούν αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα προέρχονται από το Χαμόγελο του παιδιού. Το πρόγραμμα Daphne III έχει χρηματοδοτήσει πολλές από αυτές τις προσπάθειες. Υπάρχουν πολλά προγράμματα και εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αυτό το σκοπό αλλά πολλά από αυτά, όπως για παράδειγμα το FearNot! δεν είναι μεταφρασμένα στα ελληνικά. Για αυτό το λόγο οι επιστήμονες (ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, εκπαιδευτικοί και άλλοι), θα πρέπει σε συνεργασία με ευρωπαϊκούς φορείς να εκπονήσουν ή να μεταφράσουν προγράμματα και εφαρμογές που λειτουργούν στο εξωτερικό.
Λέξεις κλειδιά: ενδοσχολική βία, πρόληψη, αντιμετώπιση, πληροφοριακό σύστημα.
|