Διδακτική παρέμβαση για τη βελτίωση της φωνολογικής επίγνωσης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με χαμηλές προαναγνωστικές δεξιότητες
από: Μπένα, Μαρία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2019)
Εκπαιδευτική παρέμβαση στην αναγνωστική δεξιότητα και στις δεξιότητες φωνολογικής επίγνωσης σε παιδί με Διαταρραχή Αυτιστικού Φάσματος.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Γαλανοπούλου, Ιωάννα |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Σταυρακάκη, Σταυρούλα |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2017
|
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20381 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διδακτική παρέμβαση για τη βελτίωση της φωνολογικής επίγνωσης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με χαμηλές προαναγνωστικές δεξιότητες
από: Μπένα, Μαρία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2019) -
Κοινωνική συμπερίληψη ατόμων με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: μια βιβλιογραφική ανασκόπηση
από: Φανουράκη, Μαρία Ειρήνη
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2025) -
Μελέτη περίπτωσης: παρέμβαση στον τομέα των κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με διαταραχή αυτιστικού φάσματος
από: Μαυρίδου, Σοφία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2018) -
Επιλογές αξιολόγησης και διδασκαλίας εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για την αντιμετώπιση προβλημάτων αναγνωστικής κατανόησης παιδιών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες: μια συγκριτική μελέτη
από: Ζαρονικόλα, Ναυσικά
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2017) -
Διδασκαλία και χρήση στρατηγικών για την αναγνωστική κατανόηση μαθητών Γυμνασίου με ή χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: μελέτη περίπτωσης.
από: Μπαμπαλιάρη, Παναγιώτα
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2017)