Εκπαιδευτική παρέμβαση στην αναγνωστική δεξιότητα και στις δεξιότητες φωνολογικής επίγνωσης σε παιδί με Διαταρραχή Αυτιστικού Φάσματος.

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.

Πρώτος συγγραφέας: Γαλανοπούλου, Ιωάννα
Επόπτης Καθηγητής: Σταυρακάκη, Σταυρούλα
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20381

Παρόμοια τεκμήρια