Ανάπτυξη Στρατηγικού Σχεδιασμού για την εταιρία ΘΕΣΓΑΛΑ-ΠΙΕΣ
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Πρώτος συγγραφέας: | Μπογδάνος, Εμμανουήλ |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Σουμπενιώτης, Δημήτριος |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2017
|
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20909 |
id |
dspace-2159-20909 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
dspace-2159-209092017-10-11T00:01:27Z Ανάπτυξη Στρατηγικού Σχεδιασμού για την εταιρία ΘΕΣΓΑΛΑ-ΠΙΕΣ Μπογδάνος, Εμμανουήλ Σουμπενιώτης, Δημήτριος Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Στρατηγικός σχεδιασμός ΘΕΣΓΑΛΑ Η εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση της Ομάδας παραγωγών Αγελαδοτρόφων Γαλακτοπαραγωγής Θεσσαλίας – Πιερίας. Με βάση τα αποτελέσματα της ανάλυσης στο εξωτερικό και στο εσωτερικό περιβάλλον της εταιρίας, προτάθηκαν εναλλακτικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν στη περαιτέρω ανάπτυξη της. Ειδικότερα: Αρχικά αναλύεται η υπάρχουσα κατάσταση, δηλαδή παρουσιάζεται αναλυτικά η επιχείρηση και οι δραστηριότητές της, καθώς και όλα τα στοιχεία που την ορίζουν (ανταγωνισμός, χρηματοοικονομική ανάλυση κλπ.). Στη συνέχεια ανιχνεύεται το περιβάλλον της επιχείρησης. Η ανίχνευση αυτή περιλαμβάνει το εξωτερικό (PEST Analysis, Porter Analysis) και το εσωτερικό περιβάλλον (Θεωρία πόρων και ικανοτήτων, VRIO, SWOT). Μέσα από την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος κατανοούμε τις αλλαγές που συμβαίνουν, εκτιμούμε τις επιδράσεις αυτές και αναζητάμε τις ευκαιρίες και πιθανές απειλές για την επιχείρηση. Η ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος στοχεύει στον προσδιορισμό των δυνατών και αδύνατων σημείων και διερευνώνται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της επιχείρησης (πόροι και ικανότητες). Εν συνεχεία προτείνονται κάποιες εναλλακτικές στρατηγικές και συγκεκριμένα η στρατηγική ηγεσία κόστους, η εταιρική στρατηγική και οι λειτουργικές στρατηγικές. Κλείνοντας συμπεραίνουμε ότι η επιχείρηση συνεχίζει με επιτυχία την προσπάθειά της για την κατάκτηση ηγετικής θέσης στο χώρο, δραστηριοποιούμενη σε ένα κλάδο με έντονο ανταγωνισμό και μεταβαλλόμενες συνθήκες. Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017. 2017-10-10T13:31:12Z 2017-10-10T13:31:12Z 2017-10-10T13:31:12Z 2017 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20909 el Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
institution |
University of Macedonia |
collection |
DSpace collection |
language |
Greek |
topic |
Στρατηγικός σχεδιασμός ΘΕΣΓΑΛΑ |
spellingShingle |
Στρατηγικός σχεδιασμός ΘΕΣΓΑΛΑ Μπογδάνος, Εμμανουήλ Ανάπτυξη Στρατηγικού Σχεδιασμού για την εταιρία ΘΕΣΓΑΛΑ-ΠΙΕΣ |
description |
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017. |
abstract |
Η εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση της Ομάδας παραγωγών Αγελαδοτρόφων Γαλακτοπαραγωγής Θεσσαλίας – Πιερίας. Με βάση τα αποτελέσματα της ανάλυσης στο εξωτερικό και στο εσωτερικό περιβάλλον της εταιρίας, προτάθηκαν εναλλακτικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν στη περαιτέρω ανάπτυξη της. Ειδικότερα:
Αρχικά αναλύεται η υπάρχουσα κατάσταση, δηλαδή παρουσιάζεται αναλυτικά η επιχείρηση και οι δραστηριότητές της, καθώς και όλα τα στοιχεία που την ορίζουν (ανταγωνισμός, χρηματοοικονομική ανάλυση κλπ.).
Στη συνέχεια ανιχνεύεται το περιβάλλον της επιχείρησης. Η ανίχνευση αυτή περιλαμβάνει το εξωτερικό (PEST Analysis, Porter Analysis) και το εσωτερικό περιβάλλον (Θεωρία πόρων και ικανοτήτων, VRIO, SWOT). Μέσα από την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος κατανοούμε τις αλλαγές που συμβαίνουν, εκτιμούμε τις επιδράσεις αυτές και αναζητάμε τις ευκαιρίες και πιθανές απειλές για την επιχείρηση. Η ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος στοχεύει στον προσδιορισμό των δυνατών και αδύνατων σημείων και διερευνώνται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της επιχείρησης (πόροι και ικανότητες).
Εν συνεχεία προτείνονται κάποιες εναλλακτικές στρατηγικές και συγκεκριμένα η στρατηγική ηγεσία κόστους, η εταιρική στρατηγική και οι λειτουργικές στρατηγικές.
Κλείνοντας συμπεραίνουμε ότι η επιχείρηση συνεχίζει με επιτυχία την προσπάθειά της για την κατάκτηση ηγετικής θέσης στο χώρο, δραστηριοποιούμενη σε ένα κλάδο με έντονο ανταγωνισμό και μεταβαλλόμενες συνθήκες. |
advisor |
Σουμπενιώτης, Δημήτριος |
format |
Electronic Thesis or Dissertation |
author |
Μπογδάνος, Εμμανουήλ |
author-letter |
Μπογδάνος, Εμμανουήλ |
department |
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
title |
Ανάπτυξη Στρατηγικού Σχεδιασμού για την εταιρία ΘΕΣΓΑΛΑ-ΠΙΕΣ |
title_short |
Ανάπτυξη Στρατηγικού Σχεδιασμού για την εταιρία ΘΕΣΓΑΛΑ-ΠΙΕΣ |
title_full |
Ανάπτυξη Στρατηγικού Σχεδιασμού για την εταιρία ΘΕΣΓΑΛΑ-ΠΙΕΣ |
title_fullStr |
Ανάπτυξη Στρατηγικού Σχεδιασμού για την εταιρία ΘΕΣΓΑΛΑ-ΠΙΕΣ |
title_full_unstemmed |
Ανάπτυξη Στρατηγικού Σχεδιασμού για την εταιρία ΘΕΣΓΑΛΑ-ΠΙΕΣ |
title_sort |
Ανάπτυξη Στρατηγικού Σχεδιασμού για την εταιρία ΘΕΣΓΑΛΑ-ΠΙΕΣ |
publisher |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
publishDate |
2017 |
url |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20909 |
_version_ |
1821484473856819200 |
score |
12,462258 |