Οι ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική των πιστοποιημένων Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ δασκάλων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.

Πρώτος συγγραφέας: Ευαγγέλου, Ευθυμία
Επόπτης Καθηγητής: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20980
id dspace-2159-20980
recordtype dspace
spelling dspace-2159-209802017-10-31T01:01:34Z Οι ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική των πιστοποιημένων Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ δασκάλων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης Ευαγγέλου, Ευθυμία Δαγδιλέλης, Βασίλειος Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της ανταπόκρισης του προγράμματος «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία» (γνωστό ως Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ), σε εκπαιδευτικούς ΠΕ70 – δασκάλους που έχουν επιτύχει στις εξετάσεις πιστοποίησης της επιμόρφωσης αυτής, και υπηρετούν σε σχολεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, όπως αυτή διαφαίνεται από την μεταβολή της καθημερινής διδακτικής πρακτικής των επιμορφωμένων εκπαιδευτικών και την ενσωμάτωση και την αξιοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησαν. Για τις ανάγκες της μελέτης, πραγματοποιήθηκε έρευνα με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Η ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν κατέληξε σε ευρήματα θετικά και ενθαρρυντικά σε σχέση με την ένταξη των ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική των εκπαιδευτικών ΠΕ70. Οι νέες τεχνολογίες τείνουν να γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας καθώς παρατηρείται αυξητική τάση τόσο στη συχνότητα όσο και την ευρύτητα και την παιδαγωγική ορθότητα του τρόπου αξιοποίησής τους. Το γεγονός αυτό συνιστά στοιχείο της επιτυχούς πορείας του επιμορφωτικού έργου που ως βασικό του στόχο έθετε την αναβάθμιση και τον μετασχηματισμό της μαθησιακής διαδικασίας ώστε αυτή να ανταποκρίνεται στις εκπαιδευτικές ανάγκες και προκλήσεις που οι σύγχρονες κοινωνίες επιτάσσουν. Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017. 2017-10-30T12:45:46Z 2017-10-30T12:45:46Z 2017-10-30T12:45:46Z 2017 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20980 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
institution University of Macedonia
collection DSpace collection
language Greek
topic Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
spellingShingle Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Ευαγγέλου, Ευθυμία
Οι ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική των πιστοποιημένων Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ δασκάλων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης
description Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
abstract Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της ανταπόκρισης του προγράμματος «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία» (γνωστό ως Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ), σε εκπαιδευτικούς ΠΕ70 – δασκάλους που έχουν επιτύχει στις εξετάσεις πιστοποίησης της επιμόρφωσης αυτής, και υπηρετούν σε σχολεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, όπως αυτή διαφαίνεται από την μεταβολή της καθημερινής διδακτικής πρακτικής των επιμορφωμένων εκπαιδευτικών και την ενσωμάτωση και την αξιοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησαν. Για τις ανάγκες της μελέτης, πραγματοποιήθηκε έρευνα με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Η ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν κατέληξε σε ευρήματα θετικά και ενθαρρυντικά σε σχέση με την ένταξη των ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική των εκπαιδευτικών ΠΕ70. Οι νέες τεχνολογίες τείνουν να γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας καθώς παρατηρείται αυξητική τάση τόσο στη συχνότητα όσο και την ευρύτητα και την παιδαγωγική ορθότητα του τρόπου αξιοποίησής τους. Το γεγονός αυτό συνιστά στοιχείο της επιτυχούς πορείας του επιμορφωτικού έργου που ως βασικό του στόχο έθετε την αναβάθμιση και τον μετασχηματισμό της μαθησιακής διαδικασίας ώστε αυτή να ανταποκρίνεται στις εκπαιδευτικές ανάγκες και προκλήσεις που οι σύγχρονες κοινωνίες επιτάσσουν.
advisor Δαγδιλέλης, Βασίλειος
format Electronic Thesis or Dissertation
author Ευαγγέλου, Ευθυμία
author-letter Ευαγγέλου, Ευθυμία
department Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
title Οι ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική των πιστοποιημένων Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ δασκάλων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης
title_short Οι ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική των πιστοποιημένων Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ δασκάλων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης
title_full Οι ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική των πιστοποιημένων Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ δασκάλων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης
title_fullStr Οι ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική των πιστοποιημένων Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ δασκάλων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης
title_full_unstemmed Οι ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική των πιστοποιημένων Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ δασκάλων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης
title_sort Οι ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική των πιστοποιημένων Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ δασκάλων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης
publisher Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
publishDate 2017
url http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20980
_version_ 1817383964321513472
score 12,44608