Διδασκαλία γνωστικού σχήματος προβλημάτων αφαίρεσης, σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: η σημασία των πολλαπλών τροπών αναπαράστασης της γνώσης.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
| Πρώτος συγγραφέας: | Αγγελόπουλος, Στέργιος |
|---|---|
| Επόπτης Καθηγητής: | Αγαλιώτης, Ιωάννης |
| Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
| Γλώσσα: | Greek |
| Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2017
|
| Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση |
| Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21208 |