Παράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίες

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.204-221).

Πρώτος συγγραφέας: Βαλασίδου, Αρετή
Επόπτης Καθηγητής: Μακρίδου-Μπούσιου, Δέσποινα
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, 2005
Τμήμα: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ)
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/214
id dspace-2159-214
recordtype dspace
spelling dspace-2159-2142018-10-24T10:17:33Z Success factors for distance education programmes based on new technologies Παράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίες Βαλασίδου, Αρετή Μακρίδου-Μπούσιου, Δέσποινα Στεφανίδης, Γιώργος Τσόπογλου, Σταύρος Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ) Εξ αποστάσεως εκπαίδευση Νέες τεχνολογίες Ανοικτό Πανεπιστήμιο Εκπαίδευση ενηλίκων Εξ αποστάσεως μαθητές Distance education New technologies Open University Adult education Distance education students Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει τους παράγοντες εκείνους που συντελούν στην επιτυχία των προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με βάση τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της ποσοτικής έρευνας που διενεργήθηκε σε σπουδαστές των προγραμμάτων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 340 ερωτηθέντες οι οποίοι είναι ενήλικοι σπουδαστές και η μέθοδος συλλογής δεδομένων ήταν το δομημένο ερωτηματολόγιο. Ως συμπεράσματα της έρευνας προέκυψαν ότι οι μαθητές προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για να πετύχουν στις σπουδές τους πρέπει να έχουν ικανοποιητικές γνώσεις στη χρήση των νέων τεχνολογιών ενώ οι υπηρεσίες του προγράμματος πρέπει να είναι όσο το δυνατό πιο ολοκληρωμένες και εύχρηστες. Ο ρόλος του διδάσκοντα σε τέτοια προγράμματα είναι πολύ σημαντικός και δεν υποβαθμίζεται. The present thesis aims to identify the main factors that contribute to the success of distance education programmes based on the results of literature review and the quantitative research that took place on the students of the greek open university. The sample of the research consists of 340 students of distance education programmes. The method that was used to gather data was the constructed questionnaire. The findings of the research summarize that in order for the distance education students to succeed in their studies there is need to have adequate knowledge of how to use ICTs. Moreover the role of the teacher is very important and should not be underestimated. Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.204-221). Διατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005. Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή. 022/2005 2006-02-17T08:05:09Z 2006-02-17T08:05:09Z 2006-02-17T08:05:09Z 2005 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/214 el Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διατριβής δεν έχει αποδεσμευτεί. Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
institution University of Macedonia
collection DSpace collection
language Greek
topic Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Νέες τεχνολογίες
Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Εκπαίδευση ενηλίκων
Εξ αποστάσεως μαθητές
Distance education
New technologies
Open University
Adult education
Distance education students
spellingShingle Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Νέες τεχνολογίες
Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Εκπαίδευση ενηλίκων
Εξ αποστάσεως μαθητές
Distance education
New technologies
Open University
Adult education
Distance education students
Βαλασίδου, Αρετή
Παράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίες
description Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.204-221).
abstract Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει τους παράγοντες εκείνους που συντελούν στην επιτυχία των προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με βάση τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της ποσοτικής έρευνας που διενεργήθηκε σε σπουδαστές των προγραμμάτων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 340 ερωτηθέντες οι οποίοι είναι ενήλικοι σπουδαστές και η μέθοδος συλλογής δεδομένων ήταν το δομημένο ερωτηματολόγιο. Ως συμπεράσματα της έρευνας προέκυψαν ότι οι μαθητές προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για να πετύχουν στις σπουδές τους πρέπει να έχουν ικανοποιητικές γνώσεις στη χρήση των νέων τεχνολογιών ενώ οι υπηρεσίες του προγράμματος πρέπει να είναι όσο το δυνατό πιο ολοκληρωμένες και εύχρηστες. Ο ρόλος του διδάσκοντα σε τέτοια προγράμματα είναι πολύ σημαντικός και δεν υποβαθμίζεται.
advisor Μακρίδου-Μπούσιου, Δέσποινα
committeeMember Στεφανίδης, Γιώργος
Τσόπογλου, Σταύρος
format Electronic Thesis or Dissertation
author Βαλασίδου, Αρετή
author-letter Βαλασίδου, Αρετή
department Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ)
title Παράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίες
title_short Παράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίες
title_full Παράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίες
title_fullStr Παράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίες
title_full_unstemmed Παράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίες
title_sort Παράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίες
title_alt Success factors for distance education programmes based on new technologies
publisher Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
publishDate 2005
url http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/214
_version_ 1817381237953658880
score 12,446106