O ρόλος του εσωτερικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις: εφαρμογή και αποτελέσματα προγράμματος εσωτερικής επικοινωνίας σε πολυεθνική εταιρία στον χώρο του λιανεμπορίου.

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.

Πρώτος συγγραφέας: Δοβλέτογλου, Κυριακή
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21612

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21612