Ποιότητα παρεχόμενης υπηρεσίας και ικανοποίηση εσωτερικού πελάτη ; η περίπτωση της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.

Πρώτος συγγραφέας: Δεδούση, Χρυσούλα
Επόπτης Καθηγητής: Γκοτζαμάνη, Αικατερίνη
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκηση
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21809

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21809