Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.

Πρώτος συγγραφέας: Συροπούλου, Πολύμνια
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21877
id dspace-2159-21877
recordtype dspace
spelling dspace-2159-218772018-04-17T10:48:03Z Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα Συροπούλου, Πολύμνια Τσιότσου, Ροδούλα Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες Εθνική επωνυμία Ξένη επωνυμία Χώρα προέλευσης Διεθνές μάρκετινγκ Ελληνικά προϊόντα Αντιλήψεις Στάσεις Κοινωνικά δίκτυα Word of mouth e-WOM Σκοπός: Στόχος αυτής της εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των στάσεων των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα. Σχεδιασμός / μεθοδολογία / προσέγγιση: Η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα αναλύθηκε μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης, με τη βοήθεια τριών μεταβλητών: της ποιότητας που αποδίδει ένας καταναλωτής σε ένα προϊόν λόγω της χώρας προέλευσης του, των κοινωνικών μέσων μέσω του ηλεκτρονικού WOM (eWOM) και της επωνυμίας των εθνών (Nation Branding). Στη συνέχεια δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με σκοπό την μελέτη των προαναφερθέντων μεταβλητών για την ειδική περίπτωση των ελληνικών προϊόντων. Ευρήματα: Η ανάλυση της πρωτογενούς έρευνας έδειξε ότι η εικόνα που έχουν οι ξένοι καταναλωτές για την Ελλάδα είναι θετική. Σε συνέχεια της θετικής στάσης απέναντι στην Ελλάδα, θετικά́ αξιολογήθηκαν και τα ελληνικά́ προϊόντα. Όσον αφορά την επιρροή των κοινωνικών μέσων στις αντιλήψεις των καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα, η έρευνα έδειξε ότι πολλοί ξένοι καταναλωτές δεν ακολουθούν ελληνικά εμπορικά σήματα (Brands) στα κοινωνικά δίκτυα και ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών, ζητά τη γνώμη άλλων αναφορικά με διάφορα προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media). Περιορισμοί της έρευνας: Μια πρόταση για μελλοντική έρευνα θα ήταν να εξεταστεί το ίδιο θέμα με τις ίδιες μεταβλητές αλλά με μεγαλύτερο δείγμα, διότι η έρευνα αφορούσε καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Μια άλλη οπτική αυτής της έρευνας θα ήταν να ερευνηθούν οι αντιλήψεις και οι στάσεις των ξένων καταναλωτών σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων. Τα αποτελέσματα θα ήταν χρήσιμα για πολλές ελληνικές εξαγωγικές εταιρίες καθώς και οργανισμούς που ασχολούνται με την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Πρακτική εφαρμογή: Τα στελέχη του τμήματος Μάρκετινγκ που δραστηριοποιούνται σε διεθνές επίπεδο πρέπει να προσδιορίσουν τις μεταβλητές που επηρεάζουν την αντίληψη και τη στάση των ξένων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα και να κατανοήσουν τη σημασία της ενσωμάτωσης της έννοιας της επωνυμίας των εθνών (Nation Branding), της ξένης επωνυμίας (Foreign Branding) και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (Digital Marketing) στη στρατηγική προώθησης της μάρκας (Βrand). Πρωτοτυπία / αξία: Παρόλο που υπάρχει μια εκτενής έρευνα σχετικά με την επίδραση της χώρας προέλευσης και τη σημασία των κοινωνικών δικτύων, σχετικά με τις αντιλήψεις και τις στάσεις απέναντι στα προϊόντα, υπάρχει ελάχιστη ή καμία σχεδόν έρευνα αναφορικά με τα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media). Λέξεις-κλειδιά: εθνική επωνυμία, ξένη επωνυμία, Μάρκετινγκ, χώρα προέλευσης, WOM, ηλεκτρονικό WOM, Ελλάδα, ελληνικά προϊόντα, στάσεις, αντιλήψεις, κοινωνικά δίκτυα. Τύπος εργασίας: Ερευνητική εργασία Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018. 2018-04-17T10:45:56Z 2018-04-17T10:45:56Z 2018-04-17T10:45:56Z 2018 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21877 el http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
institution University of Macedonia
collection DSpace collection
language Greek
topic Εθνική επωνυμία
Ξένη επωνυμία
Χώρα προέλευσης
Διεθνές μάρκετινγκ
Ελληνικά προϊόντα
Αντιλήψεις
Στάσεις
Κοινωνικά δίκτυα
Word of mouth
e-WOM
spellingShingle Εθνική επωνυμία
Ξένη επωνυμία
Χώρα προέλευσης
Διεθνές μάρκετινγκ
Ελληνικά προϊόντα
Αντιλήψεις
Στάσεις
Κοινωνικά δίκτυα
Word of mouth
e-WOM
Συροπούλου, Πολύμνια
Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα
description Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
abstract Σκοπός: Στόχος αυτής της εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των στάσεων των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα. Σχεδιασμός / μεθοδολογία / προσέγγιση: Η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα αναλύθηκε μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης, με τη βοήθεια τριών μεταβλητών: της ποιότητας που αποδίδει ένας καταναλωτής σε ένα προϊόν λόγω της χώρας προέλευσης του, των κοινωνικών μέσων μέσω του ηλεκτρονικού WOM (eWOM) και της επωνυμίας των εθνών (Nation Branding). Στη συνέχεια δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με σκοπό την μελέτη των προαναφερθέντων μεταβλητών για την ειδική περίπτωση των ελληνικών προϊόντων. Ευρήματα: Η ανάλυση της πρωτογενούς έρευνας έδειξε ότι η εικόνα που έχουν οι ξένοι καταναλωτές για την Ελλάδα είναι θετική. Σε συνέχεια της θετικής στάσης απέναντι στην Ελλάδα, θετικά́ αξιολογήθηκαν και τα ελληνικά́ προϊόντα. Όσον αφορά την επιρροή των κοινωνικών μέσων στις αντιλήψεις των καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα, η έρευνα έδειξε ότι πολλοί ξένοι καταναλωτές δεν ακολουθούν ελληνικά εμπορικά σήματα (Brands) στα κοινωνικά δίκτυα και ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών, ζητά τη γνώμη άλλων αναφορικά με διάφορα προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media). Περιορισμοί της έρευνας: Μια πρόταση για μελλοντική έρευνα θα ήταν να εξεταστεί το ίδιο θέμα με τις ίδιες μεταβλητές αλλά με μεγαλύτερο δείγμα, διότι η έρευνα αφορούσε καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Μια άλλη οπτική αυτής της έρευνας θα ήταν να ερευνηθούν οι αντιλήψεις και οι στάσεις των ξένων καταναλωτών σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων. Τα αποτελέσματα θα ήταν χρήσιμα για πολλές ελληνικές εξαγωγικές εταιρίες καθώς και οργανισμούς που ασχολούνται με την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Πρακτική εφαρμογή: Τα στελέχη του τμήματος Μάρκετινγκ που δραστηριοποιούνται σε διεθνές επίπεδο πρέπει να προσδιορίσουν τις μεταβλητές που επηρεάζουν την αντίληψη και τη στάση των ξένων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα και να κατανοήσουν τη σημασία της ενσωμάτωσης της έννοιας της επωνυμίας των εθνών (Nation Branding), της ξένης επωνυμίας (Foreign Branding) και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (Digital Marketing) στη στρατηγική προώθησης της μάρκας (Βrand). Πρωτοτυπία / αξία: Παρόλο που υπάρχει μια εκτενής έρευνα σχετικά με την επίδραση της χώρας προέλευσης και τη σημασία των κοινωνικών δικτύων, σχετικά με τις αντιλήψεις και τις στάσεις απέναντι στα προϊόντα, υπάρχει ελάχιστη ή καμία σχεδόν έρευνα αναφορικά με τα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media). Λέξεις-κλειδιά: εθνική επωνυμία, ξένη επωνυμία, Μάρκετινγκ, χώρα προέλευσης, WOM, ηλεκτρονικό WOM, Ελλάδα, ελληνικά προϊόντα, στάσεις, αντιλήψεις, κοινωνικά δίκτυα. Τύπος εργασίας: Ερευνητική εργασία
advisor Τσιότσου, Ροδούλα
format Electronic Thesis or Dissertation
author Συροπούλου, Πολύμνια
author-letter Συροπούλου, Πολύμνια
department Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
title Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα
title_short Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα
title_full Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα
title_fullStr Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα
title_full_unstemmed Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα
title_sort Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα
publisher Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
publishDate 2018
url http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21877
_version_ 1823075810323464192
score 12,464313