Επιτομή: |
Στόχος της εργασίας είναι να αναλύσει τις συγχωνεύσεις επιχειρήσεων με έμφαση σε εκείνες που στοχεύουν στη δημιουργία ανωνύμων εταιριών (εφόσον αυτές συναντώνται συνηθέστερα στην πράξη). Ειδικότερα, στο πρώτο μέρος του κυρίως σώματος της μελέτης αυτής αναλύεται συνοπτικά το νομικό καθεστώς που διέπει τις συγχωνεύσεις ΑΕ προς δημιουργία ΑΕ, όπως αυτό ρυθμίζεται στην ελληνική εταιρική νομοθεσία και πιο συγκεκριμένα στον ΚΝ 2190/20. Στο δεύτερο μέρος αναλύονται τα φορολογικά κίνητρα που παρέχονται στις επιχειρήσεις από την αναπτυξιακή νομοθεσία προκειμένου αυτές να συγχωνευθούν. Παράλληλα, διατυπώνονται κάποιες σκέψεις επί των διαφορετικών αναπτυξιακών καθεστώτων που ενδέχεται να κληθούν σε εφαρμογή σε περίπτωση συγχώνευσης και επί της αλληλεπίδρασης φορολογικού και εταιρικού δικαίου. Τέλος, στο τρίτο μέρος της μελέτης, αφού γίνεται σύντομη αναφορά στα κύματα συγχωνεύσεων που
έχουν σημειωθεί, αναλύεται ένα case study, η απόκτηση του κλάδου των PC της IBM από τη Lenovo. Τέλος, επιχειρείται μία παρουσίαση των κυριότερων παραγόντων που επηρεάζουν την επιτυχή πραγματοποίηση των Σ&Ε τόσο μακροπρόθεσμα όσο και βραχυπρόθεσμα.
|