The reported effectiveness of teacher-constructed videos as a complementary edcationla tool for violin students' practice at home and parental supervisin of practice

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.

Πρώτος συγγραφέας: Παραπονιάρη, Μαρία
Άλλοι συγγραφείς: Paraponiari, Maria
Επόπτης Καθηγητής: Στάμου, Λελούδα
Stamou, Lelouda
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: en_US
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνία
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22298

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22298