The reported effectiveness of teacher-constructed videos as a complementary edcationla tool for violin students' practice at home and parental supervisin of practice
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Πρώτος συγγραφέας: | Παραπονιάρη, Μαρία |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Paraponiari, Maria |
Επόπτης Καθηγητής: | Στάμου, Λελούδα Stamou, Lelouda |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | en_US |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2018
|
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνία |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22298 |