Απόψεις εκπαιδευτικών για τη χρήση της διδασκαλίας μέσω συνομηλίκων (peer tutoring) σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία: μια διερευνητική μελέτη

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.

Πρώτος συγγραφέας: Ζαχαράκης, Αλέξανδρος
Επόπτης Καθηγητής: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23304

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23304