Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.

Πρώτος συγγραφέας: Ιωαννίδης, Παύλος
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23352

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23352