Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Πρώτος συγγραφέας: | Ιωαννίδης, Παύλος |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Χατζηδημητρίου, Ιωάννης |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2019
|
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23352 |
Περίληψη: |
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019. |
---|---|
Επιτομή: |
Στις αυξανόμενες διεθνοποιημένες οικονομίες, οι αγορές έχουν την τάση να
παρουσιάζουν όλο και πιο έντονη εξάρτηση μεταξύ τους και η είσοδος των επιχειρήσεων
σε νέες αγορές θεωρείται καταλύτης προκειμένου να αναπτυχθούν και να έχουν τη
δυνατότητα να εξασφαλίσουν τους απαραίτητους πόρους για την επίτευξη της εισόδου
τους.
Η συγκεκριμένη εργασία αναλύει τις διεθνείς αγορές, τα επιχειρησιακά μοντέλα βάσει
των οποίων οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στις διεθνείς αγορές και τις στρατηγικές
marketing που θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε να πετύχουν την είσοδό τους. Ο
αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να μάθει σχετικά με την αναγκαιότητα της
δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο και την ανάγκη για άμεσες ξένες
επενδύσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος μελετάται η περίπτωση της
εταιρείας αλουμινίων Alumil. |