Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.

Πρώτος συγγραφέας: Ιωαννίδης, Παύλος
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23352
id dspace-2159-23352
recordtype dspace
spelling dspace-2159-233522019-10-03T00:03:22Z Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL Ιωαννίδης, Παύλος Χατζηδημητρίου, Ιωάννης Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάρκετινγκ Στις αυξανόμενες διεθνοποιημένες οικονομίες, οι αγορές έχουν την τάση να παρουσιάζουν όλο και πιο έντονη εξάρτηση μεταξύ τους και η είσοδος των επιχειρήσεων σε νέες αγορές θεωρείται καταλύτης προκειμένου να αναπτυχθούν και να έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν τους απαραίτητους πόρους για την επίτευξη της εισόδου τους. Η συγκεκριμένη εργασία αναλύει τις διεθνείς αγορές, τα επιχειρησιακά μοντέλα βάσει των οποίων οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στις διεθνείς αγορές και τις στρατηγικές marketing που θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε να πετύχουν την είσοδό τους. Ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να μάθει σχετικά με την αναγκαιότητα της δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο και την ανάγκη για άμεσες ξένες επενδύσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος μελετάται η περίπτωση της εταιρείας αλουμινίων Alumil. In increasing internationalized economies, markets tend to be more and more dependent on each other, and the entry of businesses into new markets is seen as a catalyst in order to develop and have the potential to secure the resources needed to achieve their entry. This work analyzes the international markets, the business models based on which companies are active in the international markets and the marketing strategies that they will have to follow in order to achieve their entry. The reader could learn about the necessity of doing business at international level and the need for foreign direct investment. For a better understanding of the subject, the case of Alumil S.A., a company in the aluminum industry, is studied Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019. 2019-10-02T12:42:43Z 2019-10-02T12:42:43Z 2019-10-02T12:42:43Z 2019 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23352 el Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
institution University of Macedonia
collection DSpace collection
language Greek
topic Μάρκετινγκ
spellingShingle Μάρκετινγκ
Ιωαννίδης, Παύλος
Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
description Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
abstract Στις αυξανόμενες διεθνοποιημένες οικονομίες, οι αγορές έχουν την τάση να παρουσιάζουν όλο και πιο έντονη εξάρτηση μεταξύ τους και η είσοδος των επιχειρήσεων σε νέες αγορές θεωρείται καταλύτης προκειμένου να αναπτυχθούν και να έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν τους απαραίτητους πόρους για την επίτευξη της εισόδου τους. Η συγκεκριμένη εργασία αναλύει τις διεθνείς αγορές, τα επιχειρησιακά μοντέλα βάσει των οποίων οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στις διεθνείς αγορές και τις στρατηγικές marketing που θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε να πετύχουν την είσοδό τους. Ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να μάθει σχετικά με την αναγκαιότητα της δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο και την ανάγκη για άμεσες ξένες επενδύσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος μελετάται η περίπτωση της εταιρείας αλουμινίων Alumil.
advisor Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
format Electronic Thesis or Dissertation
author Ιωαννίδης, Παύλος
author-letter Ιωαννίδης, Παύλος
department Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
title Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
title_short Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
title_full Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
title_fullStr Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
title_full_unstemmed Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
title_sort Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου alumil
publisher Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
publishDate 2019
url http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23352
_version_ 1823076317895065600
score 12,463788